וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: פעילות ישראל בלבנון - הפרה של החלטות האו"ם

מזכ"ל חיזבאללה האשים כי "אמצעי הריגול שמפעילה ישראל" הן בניגוד להחלטה 1701 שסיימה את מלחמת לבנון השנייה, ואיים לפנות לגורמים אחרים לטפל בהם. על הלחימה בסוריה: "מזימת דאעש שישראל תמכה בה מתקרבת לסיומה"

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: יוסי אלטר

נאום מזכ"ל חיזבאללה - כל הפרטים:

- מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה טען כי המצלמות ואמצעי הריגול שישראל מפעילה בלבנון הן הפרה של החלטות האו"ם
- בנאום לרגל חג העשוראא, אמר נסראללה כי יפנה לגורמים אחרים לטפל בנושא
- על הניצחון מול דאעש בסוריה: "המזימה שישראל תמכה בה מתקרבת לסיומה"
- "ניצחנו במלחמה, מה שנותר אלו קרבות ספורדיים"

"המצלמות ואמצעי הריגול שמפעילה ישראל בלבנון הן הפרה של החלטות האו"ם" - כך אמר היום (שבת) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, בנאום ששודר בטלוויזיה לרגל חג העשוראא של השיעים. נסראללה איים כי יפנה לגורמים אחרים כדי לטפל באמצעי הריגול. עוד הוסיף כי "מזימת דאעש שישראל תמכה בה מתקרבת לסיומה".

לפני כשבועיים הכריז חיזבאללה ניצחון במלחמה בסוריה, וכינה את הלחימה באזור "קרבות ספורדיים", כך לפי דיווח של העיתון הלבנוני אל-אחבאר המקורב לארגון השיעי. ההכרזה יוחסה למזכ"ל נסראללה, וסימלה את אחת ההערכות הבטוחות ביותר שניפקו עד כה הכוחות הלוחמים לצדו של בשאר אסד, שהשתלטו על שטחים נרחבים במזרח סוריה על חשבון ארגון "המדינה אסלאמית" (דאעש).

לפי הדיווח, נסראללה אמר במהלך אירוע דתי כי "הדרך של הצד האחר נכשלה ועתה הוא רוצה לשאת ולתת כדי לזכות בכמה הישגים", כשהוא התייחס ליריביו של נשיא סוריה. "ניצחנו במלחמה, מה שנותר אלו קרבות ספורדיים", אמר נסראללה, שארגונו שלח אלפי לוחמים לסוריה, בחסותה של איראן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום לציון 11 שנה למלחמת לבנון השניה. רויטרס
"ניצחנו במלחמה בסוריה". נסראללה/רויטרס

הרמטכ"ל גדי איזנקוט אמר החודש בריאיון לוואלה! NEWS כי "נסראללה הוא מטרה לגיטימית ברגע שנדע שהוא פועל מולנו. אני מסתכל על העשור האחרון, ואני חושב שהלקח נלמד. יחד עם זאת, אנחנו עוקבים מקרוב ויודעים בדיוק מה חיזבאללה בנה בעשור הזה. אם תשתנה המציאות, הארגון – והוא - הם מטרה לגיטימית.

"צה"ל משקיע את עיקר המוכנות שלו לזירה הצפונית, ובתוכה החזית הלבנונית", הבהיר איזנקוט. "בלבנון יש נשיא, רמטכ"ל וצבא. האחריות המדינתית של ממשלת לבנון על ארגון חיזבאללה היא מרכיב בכל התפתחות עתידית במידה ותהיה הסלמה".

האזינו: גלנט עונה לדברי נסראללה ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully