וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה עם גבר במשך עשר שנים - לפני שגילתה את הסוד המזעזע שלו

2.10.2017 / 9:24

כשהולי אוד פגשה את טוד קולהפ ב-2006, היא לא תיארה לעצמה כמה החבר החדש שלה אפל: "כשגיליתי הייתי עם פה פעור". לאחר שאישה שחטף ואנס נמצאה מוחזקת במחסן, נחשף כי חוץ ממנה הוא רצח עוד שבעה אנשים

Seventh Circuit Solicitor's Office

בסרטון – רגעי השיחרור של קאלה בראון, אותה חטף ואנס טוד קולהפ

לא תמיד אפשר לדעת הכל על האדם איתו אתם מעבירים את חייכם. לא משנה כמה אתם מהזוגות שמקפידים שלא לשמור סודות אחד מהשנייה, מסתבר שתמיד יש בכל זאת כמה הפתעות שמחכות מעבר לפינה. ובכל זאת, יש הפתעות ויש הפתעות. הולי אודי, שניהלה במשך כעשור מערכת יחסים עם גבר, נדהמה לגלות שהוא רוצח סדרתי שהרג לפחות שבעה בני אדם.

עוד בנושא
חוקרים מאמינים שמצאו את יומנו של ג'ק המרטש וחשפו את זהותו
"הרוצח שאכל גופות" זוכה מאשמה: "רציתי תשומת לב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא גרם לי להרגיש שאני חשובה". הולי אודי וטוד קולהפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אודי הייתה חברתו של טוד קולהפ, ומעצרו היכה אותה בהלם מוחלט. "ידעתי שלא הכל בסדר איתו, אבל לא ידעתי בדיוק במה מדובר", סיפרה. קולהפ, סוכן נדל"ן במקצועו, נעצר לפני כשנה לאחר שאישה שחטף נמצאה אזוקה בשלשלאות במחסן שנמצא בשטח שלו. לאחר שנמצאה, התגלו שאר הגופות שהשאיר אחריו קולהפ במשך השנים.

החטופה שנמצאה, קאלה בראון, סיפרה לשוטרים שקולהפ ירה בבן זוגה לנגד עיניה, ושהוא קבר בשטח ביתו מספר אנשים נוספים. קולהפ הודה באשמה כי רצח שבעה אנשים, כולל ארבעה שמותם היה תעלומה במשך 13 שנים. הווידוי שלו אמנם הציל אותו מעונש מוות על מעשיו, אך הוא נשפט לשבעה מאסרי עולם בכלא, ללא אפשרות לשחרור על תנאי.

ראיון עם הולי אודי

במשך הזמן התגלו מימדי מעשיו הנוראיים של קולהפ. בראיונות על בן זוגה לשעבר, אודי השתמשה במילים כמו "מחליא" ו"מגעיל" כדי לתאר את פשעיו, אך התעקשה שלא ידעה עליהם דבר. כשנשאלה מה משך אותה אליו, ענתה: "הוא העניק לי הרבה תשומת לב, גרם לי להרגיש שאני חשובה".

במהלך חקירתו של קולהפ, אודי גילתה שהשתמש בכסף שהלוותה לו כדי לקנות את המחסן שבו החזיק את קאלה בראון. היא סיפרה שלא חשדה, וגם כאשר בילתה במחסן מצאה שם רק פחיות שימורים ומים. בראון סיפרה כי הוחזקה שם במשך חודשיים, וכי קולהפ אנס אותה פעמיים ביום בתקופה המזוויעה הזו.

קאלה בראון משוחררת מהשבי. Seventh Circuit Solicitor's Office via AP, AP
כך נמצאה קאלה בראון במחסן של קולהפ/AP, Seventh Circuit Solicitor's Office via AP

כשקולהפ ואודי נפגשו בשנת 2006, הוא כבר רצח ארבעה אנשים. כשצפתה בסרטון של בראון, שצולמה עת נלקחה לבית החולים לאחר שנמצאה במחסן, אמרה: "הפה שלי פשוט נפער". זה רק מראה שלפעמים לא ניתן להכיר אדם עד הסוף, לא משנה כמה זמן מבלים בחברתו.

טוד קולהפ, החשוד בחטיפה וברצח בדרום קרוליינה. רויטרס
תמונת המעצר של טוד קולהפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully