וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גבר כלא אישה במשך חודשיים, נעצר - וחשוד ברצח שבעה אנשים

טוד קולהפ, תושב קרוליינה הדרומית ועבריין מין סדרתי, הודה ברצח של ארבעה בני אדם לפני 13 שנה, אחרי שבשטחו אותרה אישה שהייתה "קשורה כמו כלב". הרשויות סבורות כי הוא אחראי לעוד שלושה מעשי רצח

טוד קולהפ, החשוד בחטיפה וברצח בדרום קרוליינה. רויטרס
התוודה על רצח ארבעה בני אדם בשנת 2003. קולהפ/רויטרס

הרשויות במדינת קרוליינה הדרומית שבארצות הברית אמרו הלילה (ראשון) כי תושב המדינה רצח שבעה בני אדם במשך יותר מעשור, ומעשיו נחשפו רק לאחר שנמצאה אישה כבולה בשטח מגוריו. היא הובילה את השוטרים למציאת גופת בן זוגה ולפתרון תעלומת רצח של ארבעה בני אדם משנת 2003. החשוד, טוד קולהפ, הודה באחריות לאותו אירוע, יום לפני ציון יום השנה ה-13 למסע ההרג.

ביום חמישי האחרון אותרה קאלה בראון, בת 30, כשהיא כבולה ביחידת אחסון בחווה פרטית גדולה באזור כפרי בקרוליינה הדרומית. בראון נעדרה מאז חודש אוגוסט האחרון יחד עם בן זוגה, צ'רלס קארבר בן ה-32. היא נמצאה לאחר ששוטרים שסיירו באזור שמעו חבטות המגיעות מתוך מכולה. השריף של מחוז ספרטנבורג, צ'אק רייט, סיפר לכלי התקשורת כי בראון "הייתה קשורה כמו כלב" בתוך יחידת האחסון וכי בן זוגה קארבר הוכרז כנעדר.

קולהפ, עבריין מין מורשע שעובד כמתווך, נעצר בחשד לחטיפה, ושוטרים החלו לסרוק את השטח בן 400 הדונמים השייך לו, בעיירה וודראף שמצפון מזרח לגרינוויל. במהלך החיפושים התגלתה גופה שהתבררה כגופתו של קארבר, בן זוגה של בראון, שמת מפצעי ירי. לדברי בראון, היא חזתה בחשוד יורה בבן זוגה. השריף רייט ביקר את משפחתו של קארבר ואמר לאחר מכן לעיתונאים: "הם כמובן שבורי לב. זה נורא".

קאלה בראון וצ'רלי קארבר שנעדרו מאז אוגוסט 2016. פייסבוק, צילום מסך
נעדרו במשך יותר מחודשיים. קארבר ובראון/צילום מסך, פייסבוק
ביתו של טוד קולהפ, החשוד בחטיפה וברצח בדרום קרוליינה. AP
"מתכוונים להישאר פה כמה שיידרש". ביתו של קולהפ בדרום קרוליינה/AP

הלילה סיפר השריף כי החשוד התוודה בפני השוטרים שחקרו אותו כי רצח ארבעה אנשים בחנות אופנועים בשנת 2003. עוד הוסיף רייט כי קולהפ גם הראה לגורמים ברשויות החוק את המקומות שבהם קבר שניים מקורבנותיו – גם הם בשטחי הנכס שלו. לדבריו השריף, בראון סיפרה לחוקרים כי יש ארבע גופות הקבורות בשטח. "אני לא יודע אם זה נכון או לא", אמר. "אבל אנחנו מתכוונים להישאר פה כמה שיידרש כדי לדעת אם מה שהיא אומרת נכון או לא נכון".

"אלוהים ענה לתפילותינו", אמר רייט כשהוא מתייחס לפתרון תיק הרצח בן 13 השנים. לדבריו, ייתכן שיתגלו עוד גופות בקרוב. על בראון, שאחרי שחרורה אושפזה בבית חולים מקומי, אמר רייט: "ניתן לה להחלים ונוודא שהיא בסדר מבחינה מנטלית ופיזית". משפחתה של בראון מסרה הצהרה לתקשורת ובה אמרה כי "יש לה רגעים טובים ורגעים רעים", וכי "היא צריכה זמן לעבד ולהתמודד עם האירועים שהתרחשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully