וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיעורי מין" לקטינים ב-200 שקל: פשיטה על בית בושת בפתח תקווה

25.9.2017 / 13:22

המשטרה פשטה על המקום לאחר חקירה שהחלה בעקבות איתורם של נערים שקיבלו בו שירותי מין. המשטרה עצרה את תושבת העיר שחשודה בהפעלתו ועיכבה לחקירה חמש נשים נוספות. על פי החשד, הנערים קיבלו במקום "שיעורים" מנשים בזנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט שנתלה בחדרים בבית הבושת/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת ישראל פתחה היום (שני) בחקירה בחשד להפעלת בית בושת באזור התעשייה בפתח תקווה. על פי החשד, בית הבושת הציע שירותי מין גם לקטינים במסגרת של "שיעורים" שכללו מגע מיני מלא עם אישה בזנות בתמורה לכ-200 שקלים. המשטרה סגרה את המקום בעקבות פשיטה שערכה.

חמש נשים שעבדו בבית הבושת עוכבו לחקירה ואישה נוספת, תושבת העיר בת 33, נעצרה בחשד להפעלתו ושוחררה בערבות. זאת, לאחר שחוקרים במחלק הנוער במשטרת פתח תקווה איתרו נערים שקיבלו שירותי מין במקום ופתחו בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
לראשונה מאז החלה המחאה: נכים קיבלו דוחות בגין חסימת כביש
חיילת צה"ל התמוטטה בפתאומיות במהלך מעצר בכלא 4; מצבה קשה
ישראל מנהלת קרב לבלימת הצטרפותה של הרשות הפלסטינית לאינטרפול

בית הבושת ביצחק שדה, תל אביב. ראובן קסטרו
החשודה בניהול המקום נעצרה ושוחררה בערבות. בית הבושת שפעל בתל אביב/ראובן קסטרו

לפני כשלושה חודשים פרקליטות מחוז תל אביב פנתה לאפיקים פליליים לאחר שלא הצליחה להביא לסגירת בית הבושת ברחוב יצחק שדה בתל אביב. ב-26 ביוני הגישה הפרקליטות כתב אישום לבית המשפט המחוזי נגד נוי חדד, שניהלה את המקום, ונגד נאשמים נוספים, בגין עבירות של סרסרות, הבאת אדם לידי זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, שיבוש מהלכי משפט, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות נוספות.

בית הבושת ביצחק שדה פעל עד ל-15 בספטמבר 2016, אז הוצא צו סגירה שיפוטי על ידי בית משפט השלום בתל אביב. במהלך המשפט ביקשו הנשים שעבדו במקום שלא לסגור את המקום בטענה כי ייאלצו לעבוד בתנאים גרועים יותר. הדבר הוביל לפסק דין תקדימי, שבמסגרתו אישר השופט איתי הרמלין מבית המשפט לעניינים מקומיים לכמה נשים להפעיל יחד בית בושת באופן חוקי. בכך, על פי בית המשפט, הפגיעה בחופש העיסוק שלהן הצטמצמה ונותרה מידתית, שכן הוצאת הסרסור אמורה לתרום לאוטונומיה שלהן ושל נשים אחרות בעולם הזנות ולהגביר את יכולתן לבחור אם לספק שירותי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully