וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חלוצה": הוציאה יותר מ-675 אלף דולר כדי להפוך לדמות מצוירת

24.9.2017 / 11:25

פיקסי פוקס ממשיכה לעבור עוד ועוד ניתוחים פלסטיים שיהפכו אותה לג'סיקה ראביט, דמות האנימציה האהובה עליה. בתכנית הבוקר של ITV היא הגנה על האובססיה שלה לניתוחים וסיפרה על ההליך הקוסמטי החדש שהיא צפויה לעבור

ITV

פיקסי פוקס בת ה-27 התפרסמה לראשונה כשהסירה שש צלעות מגופה כדי להקטין את היקף המותניים שלה ל-40.5 ס"מ בלבד. פוקס, שהייתה חשמלאית בארץ הולדתה, שבדיה, עברה לצפון קרוליינה, ארה"ב, כדי לפצוח בשלל ניתוחים פלסטיים עליהם חלמה מאז שהייתה ילדה. השבוע היא התארחה בתכנית הבוקר של ITV והגנה על האובססיה שלה לניתוחים.

פוקס שיעבדה את גופה כדי להיראות כמו דמות האנימציה האהובה עליה, ג'סיקה ראביט. עד היום היא עברה יותר מ-200 הליכים רפואיים בסכום של יותר מ-675 אלף דולר, כגון הגדלת חזה, הרמת ישבן, ניתוח אף, הזרקות בוטוקס והמפחיד ביותר מביניהם - הסרת שש צלעות מגופה. בשנה שעברה היא עברה ניתוח כדי לשנות את צבע עינייה מכחול ל"ירוק ים" שכלל החדרת שתלים לתוך אישוניה וממש לאחרונה גם עברה ניתוח לסת שמנע ממנה לדבר או לאכול במשך שבוע. "אני לא עושה את זה מתוך יהירות", היא ניסתה להגן על האובססיה שלה לניתוחים בריאיון שנערך בשני האחרון, "אני חלוצה בתחום ואני דוחפת את תעשיית היופי קדימה. יש לי תשוקה לזה".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמנית הכניסה שתלים לעיניים כדי להיראות כמו דמות קומיקס

לכתבה המלאה

פוקס מקווה להשיק בקרוב סדרת ספרי קומיקס בה היא תככב בתפקיד גיבורת העל היפייפיה שנלחמת ברשע. היא סיפרה בראיון שתמיד חלמה להיראות כמו דמות מצוירת, "ידעתי מההתחלה שאני רוצה לעבור הרבה ניתוחים. עברתי תהליך עד שהגעתי לרמת הקיצוניות הזאת", היא אמרה. לאולפן היא נכנסה במחוך שחור שהעלה תהיות האם הוא זה שמונע מעמוד השדרה שלה לקרוס. היא אמרה: "זה לא עניין של בריאות. אני יכולה להוריד את המחוך אם אני רוצה". היא טוענת שמשפחתה מאושרת לראות אותה ככה וגילתה לצמד המנחים שהיא מתכוונת להצר את המותניים שלה עוד כדי לשבור את השיא העולמי שעומד כרגע על 38 ס"מ, "בשבילי זה כמו ספורט אתגרי. זה לא לכל אחד, לא כל אחד יכול לעשות את זה".

על אף שעברה כמות באמת בלתי הגיונית של ניתוחים, פוקס מסבירה שהדרך עוד ארוכה, "אני הולכת לעבור הליך קוסמטי שאני בעצמי המצאתי עם מנתח בלוס אנג'לס. זה מהצוואר ומעלה. חכו עד שתראו את זה, זה יהיה פיצוץ". בבקשה לא.

צפו בראיון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully