וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי וקן האנושיים בוידוי מרגש: הניתוחים הרסו לנו את חיי האהבה

3.8.2016 / 7:02

ג'סטין ג'דליקה ופיקסי פוקס הם הפאואר קאפל של עולם הביזאר וידועים כ"ברבי וקן האנושיים". אולם לדבריהם המרדף שלהם אחר השלמות, במסגרתו הוציאו כמעט שני מיליון שקלים על ניתוחים וטיפולים קוסמטיים, פוגם בזוגיות שלהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

https://www.instagram.com/pixeefox/

ג'סטין ג'דליקה ופיקסי פוקס, או קן וברבי האנושיים בשבילכם, ידועים כמכורים לניתוחים פלסטיים ובזבזו עליהם כבר כמעט שני מיליון שקלים. מלבד הנזק לחשבון הבנק, נראה שהרצון שלהם להיראות כמו בובות אנושיות הצליח להרוס גם את הצלחתם עם בני המין השני.

פוקס בת ה-26 עברה כבר 17 ניתוחים בחייה הקצרים, כולל הסרה של שש צלעות וארבע הגדלות חזה. ג'דליקה בן ה-35 עבר יותר מ-340 הליכים קוסמטיים, כולל חמישה ניתוחי אף והשתלות סיליקון בכתפיים, גב, לחיים, סנטר, ידיים וישבן.

השניים נפגשו במהלך תוכנית טלווזיה והתחברו על רקע אהבתם לסכין המנתחים. מאז ג'דליקה הספיק להתגרש מבן זוגו בשלוש שנים האחרונות ולפוקס פשוט אין זמן לדייטים עם כל הטיפולים הכירורגיים. כרגע הם נמצאים שם אחד בשביל השני ואפילו קבעו ביחד השתלות סיליקון בישבן ובירכיים כדי שיחלימו זה לצד זו.

עוד באותו נושא

לא בובה של אף אחד: "ברבי וקן האנושיים" הסתכסכו

לכתבה המלאה

"כרגע שנינו ויתרנו על אהבה, אנחנו מחויבים לניתוחים ולא נעצור עד שנשיג את לוק החלומות שלנו", אמרה פוקס. "קל להשיג את תשומת הלב, אבל קשה למצוא מישהו שמוכן להיות חלק מסגנון חיים שכזה. אנשים לא מבינים את המחויבות שנדרשת כדי להיראות ככה, אני מתעמלת חמש שעות ביום ואין לי זמן לגברים".

צפו במסמך קורע הלב

ג'דליקה, שעובד כיועץ לניתוחים, לא יכול להגיב על גירושיו בגלל חיסיון, אבל מודה שמחויבותו לטיפולים קוסמטיים הרסנית לחיי האהבה שלו. "יש לי מוניטין של אחד ממכורי הניתוחים הפלסטיים הגדולים בעולם ואני אוהב לחצות גבולות. אני משתמש באפליקציות היכרויות אבל לא פגשתי אף אחד מיוחד. אין הרבה אנשים כמוני אז זה מצמצם את השוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully