וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי האנושית החדשה לא מבינה למה לא לוקחים אותה ברצינות

10.12.2015 / 9:25

אשטון קלארק היא סטודנטית מצטיינת לפסיכולוגיה ודוברת ארבע שפות, אבל מראה הברבי שאימצה לעצמה מקשה עליה. "הסביבה מגיבה אלי בצורה שלילית"

פייסבוק

חשבתם שמראה הברבי המזוייף הוא טרנד חולף או שיגעון של כמה נשים בודדות? תחשבו שוב, כי נראה שהאופנה החדשה-ישנה מתפשטת ומשתלטת על כל חלקה טובה. אשטון קלארק בת ה-22 לומדת פסיכולוגיה באוניברסיטת טנסי בארצות הברית. היא עוזרת מחקר, דוברת ארבע שפות ורוצה להמשיך באקדמיה עד שתקבל תואר דוקטור. אבל היא גם הולכת והופכת את עצמה לברבי.

בריאיון שנתנה ל"דיילי מייל" סיפרה הסטודנטית הצעירה כי המכשול הגדול ביותר שלה הוא המראה החיצוני. אחרי הכל, סטונדטים לא רגילים לחלוק את ספסל הלימודים עם ברבי אנושית שמגיעה לכיתה עם ריסים מולחמים, עדשות מגע, תוספות שיער ואיפור כבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לו רק היית קצת פחות המורה שלי - אשטון לפני ואחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רציתי לאמץ את המראה הזה במשך שנים, אבל פחדתי שאנשים יצחקו עלי. בעת אני מרגישה בנוח במראה ה"מזוייף" שלי. אולי זה נגד חוקי הטבע, אבל לי זה מרגיש טבעי לחלוטין. בכל פעם שאנשים פוגשים אותי בפעם הראשונה הם נרתעים כיוון שהמראה החיצוני לא מתיישב עם תחום העיסוק שלי. החברה מצפה ממני להיות חלולה וטיפשה".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

אשטון מקווה שתצליח לנפץ את הסטיגמות הרבות שסובבות את מראה הברבי. "יש כל כך הרבה אנשים שחושבים שאני לא יכולה להצליח באקדמיה בגלל המראה החיצוני שלי. אני רוצה להראות להם שזה אפשרי, שאיפור ומראה של בארבי הם חלק קטן מתחומי עניין רבים שיש לי".

עוד באותו נושא

הצעירה שטוענת שהפיכתה ל”בארבי אנושית” הצילה את חייה

לכתבה המלאה
אשטון קלארק. צילום מסך
הגיע הזמן לנפץ כמה סטיגמות. אשטון קלארק/צילום מסך

הסטודנטית האמביציוזית שדוברת אנגלית, ספרדית, נורבגית ופרסית הייתה ילדה ביישנית מאוד. "השינוי החל בגיל 14. נתקלתי בספר על איפור ומצאתי את הטכניקות השונות מרתקות. התחלתי להתאפר ושנתיים מאוחר יותר צבעתי את השיער ורכשתי עדשות מגע. בני גילי הציקו לי אבל עם השנים הפסיק להיות לי אכפת ממה שאומרים. אין דבר משחרר יותר מלהיות מי שאת באמת". כן. כי את באמת ברבי...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully