וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים מזועזעים: אחרי 100 ניתוחים לג'סיקה ראביט האנושית לא נמאס

11.12.2016 / 6:51

פיקסי פוקס עברה יותר מ-100 הליכים קוסמטיים וניתוחים כדי להיראות כמו ג'סיקה ראביט, כולל הסרת 6 צלעות מגופה - והיא עדיין לא מאושרת. למורת רוחם של הוריה, היא מתכננת עוד 10 ניתוחים לשנה הבאה בתקווה להיכנס לספר השיאים של גינס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

אנחנו עוקבים אחרי פיקסי פוקס בת ה-26 כבר מעל לשנה. ב-2015 הדוגמנית עלתה לכותרות אחרי שהסירה 6 צלעות מגופה בניתוחים פלסטיים ששוויים 463,282 ש"ח (המחיר כולל גם הגדלות חזה, הרמות ישבן, ניתוח אף והזרקות בוטוקס). את כל ההשקעה היא עשתה כדי להיראות כמו דמות האנימציה האהובה עליה, ג'סיקה ראביט. כמה חודשים לאחר שהקטינה את היקף המותניים שלה ב-35 ס"מ, היא עברה ניתוח נוסף (19 במספר) כדי לשנות את צבע עינייה מכחול ל"ירוק ים" בהכנסת שתלים קבועים לעיניים. לאחרונה עברה ניתוח קוסמטי נוסף והסירה שומן מהירכיים והבטן כדי לדחוס אותו לישבנה ולשפתייה. כרגע השפתיים שלה נראים כאילו הן קרובות לפיצוץ, אך המנתח שלה מרגיע שהנפיחות צפויה קצת לרדת. אחרי הניתוח האחרון, מספרת פוקסי, הרגישה "לא בנוח" לבוא לבקר בבית הוריה שבשבדיה, מאחר שעדיין לא סיפרה להם על ההליך האחרון ועל 10 הניתוחים שהיא מתכננת לעצמה בשנה הבאה.

אחרי שעברה מעל ל-100 ניתוחים והליכים קוסמטיים, פוקס שמתגוררת בצפון קרוליינה מספרת שהיא עדיין לא מאושרת ומתכננת להמשיך במרדף האינסופי אחר הלוק המושלם. "אני מרוצה מאיך שנראיתי אז ואני מרוצה מאיך שאני נראית היום, אבל יש לי את החזון הזה של איך שאני רוצה להיראות ואני מתכוונת להמשיך לרדוף אחריו", היא אמרה לדיילי מייל, "בשנה הבאה, ב-2017, אני רוצה לעבור עוד 10 הליכים קוסמטיים. אני הולכת להתאמן, להשקיע במותניים שלי, ולנסות להיכנס לספר השיאים של גינס על המותניים הצרים ביותר בעולם".

הוריה מזועזעים ומודאגים ממצבה. הם חוששים - ובצדק - שגופה לא יעמוד בעומס הניתוחים שעשתה ועוד מתכננת לעשות. אמה, אנה-לנה, שעובדת בחברת ספנות, אמרה: "אני חושבת שזה יכול להיות מסוכן. מתי הגוף ידע להגיד 'לא, תעצרי'? עכשיו היא רק בת 26 אבל מה יהיה כשהיא תהיה בת 62? היא הייתה כל כך יפה לפני. היא נראית בסדר גם עכשיו אבל בצורה שונה לחלוטין". גם אביה, קארל-אקסל ברטולף, מוטרד מאוד, "היא לא סיפרה לנו כשהתחילה בניתוחים וגם עכשיו, היא לא מספרת לנו הכל. תמיד חשבתי שכשתגדל היא תפתח חנות פרחים. כולם חשבו ככה. היא תמיד קטפה פרחים בקיץ, וגם בחורף, כשהפרחים היו יבשים ומתים, היא עדיין הייתה קוטפת אותם ומכינה לעצמה זרי פרחים מדהימים. זה היה הלם גדול לכולנו".

אורח החיים המשונה של פיקסי - שהייתה בכלל חשמלאית בעיר הולדתה - לא מדבר אל אחותה, לאביסה, שעדיין גרה בשבדיה ומעולם לא עברה ניתוחים. אביסה, בניגוד להוריה, טוענת שהיא גאה באחותה על נחישותה להגשים את החלום שלה ועל אף שהיא לא מבינה אותה - היא מקבלת ותומכת בה לאורך כל הדרך, "אני חושבת שפיקסי שואפת גבוה ויש לה המון תכניות. היא כבר השיגה המון", היא אמרה.

עוד באותו נושא

ברבי וקן האנושיים בוידוי מרגש: הניתוחים הרסו לנו את חיי האהבה

לכתבה המלאה

ככה מגיבנה המשפחה לתחביב של פיקסי

אמה סיפרה שהיא לא הבינה מדוע פיקסי החליטה לשנות את המראה שלו באופן כה דרסטי, "היא הייתה ילדה שקטה, אוהבת להתבודד. היו לה כמה חברים אבל לא יותר מדי. אני חושבת שהיא לא הרגישה שייכת. אני לא יודעת. כל יום אני שואלת את עצמי למה היא עושה את זה. היא יודעת שאני לא אוהבת את זה – שום דבר מזה – אבל אני מעדיפה שתהיה לי בת מאושרת מאשר שתהיה עצובה".

פירסי מבינה את החששות של ההורים שלה, "אני חושבת שזה קשה מאוד עבור כל הורה לראות את השינוי שהילד שלו עובר ולא להבין ממש למה הוא עושה את זה לעצמו. אני יודעת שאמא שלי קצת מאוכזבת ממני. קשה לי לראות אותה ככה, במיוחד עכשיו, אחרי שבדיוק עברתי כמה תהליכים קוסמטיים חדשים. תמיד לא נעים לי לבוא לבקר בבית. ההורים שלי לא ממש מבינים אותי, אבל אני מאוד קרובה לאחותי. אני יכולה להיות יותר פתוחה איתה. כשאני מספרת לה מה אני עושה, היא רק צוחקת וחושבת שאני משוגעת. היא לא חושבת על זה משהו רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully