וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גואטה אמר לי: 'תש כוחי, אני לא עומד בזה יותר. אני קם והולך'"

13.9.2017 / 15:24

סגן שר הביטחון סיפר לוואלה! NEWS כי שוחח עם הח"כ מש"ס שהודיע על התפטרותו, וניסה לשכנעו שלא יתפטר: "רבנים ואנשים קטנים התבטאו כאילו הוא עוכר ישראל". בתו של גואטה, רחלי: "מלאה בגאווה, חיפשו אותך על אהבת חינם"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, ערוץ הכנסת ובחדרי חרדים, עריכה: יוסי אלטר

ח"כ גואטה הודיע על התפטרות מהכנסת בשל לחץ רבנים - כל הפרטים:

- ח"כ יגאל גואטה מש"ס הודיע על התפטרותו מהכנסת, לאחר שספג ביקורת על השתתפותו בחתונות של אחיינו ההומו
- ההתפטרות באה בעקבות לחץ רבנים מהזרם הספרדי-חרדי
- סגן השר אלי בן דהן: "הוא כתב לי 'כשל כוח הסבל, אינני יכול לעמוד יותר בזה. אני קם והולך'"
- בתו של גואטה, רחלי: "מלאה בגאווה, חיפשו אותך על אהבת חינם"

סגן שר הביטחון אלי בן דהן (הבית היהודי) סיפר היום (רביעי) לאולפן וואלה! NEWS על שיחתו עם ח"כ יגאל גואטה (ש"ס), שהודיע על התפטרות מהכנסת לאחר שספג ביקורת על השתתפות בחתונת אחיינו ההומו: "הייתה לי שיחה ארוכה איתו ביום שישי האחרון. חיזקתי אותו וניסיתי לשכנע אותו שלא יתפטר. היום הוא כתב לי 'כשל כוח הסבל, אינני יכול לעמוד יותר בזה. אני קם והולך'.

"הציבור שלו, או לפחות הציבור שמקורב אליו, רבנים ואנשים קטנים בעיקר, התבטאו כלפיו בביטויים מאוד חריפים, כאילו הוא איזה עוכר ישראל ואמרו עליו דברים קשים מאוד. הוא איש חסד גדול מאוד. הוא איש עסקים מצליח שבא לכנסת ולא מרוויח כלום, רק מפסיד. בתקופה שהוא היה איש עסקים וגם עכשיו תרם רבות לאנשים קשי יום. זה חבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ח"כ יגאל גואטה, ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
השתתף בחתונת אחיינו ההומו. ח"כ יגאל גואטה/ניב אהרונסון
מהפכת הכשרות. גדעון צנטנר
סגן השר אלי בן דהן/גדעון צנטנר

גואטה הודיע היום על התפטרותו מהכנסת, אך טרם הגיש את המכתב שלאחר הגשתו תיכנס ההתפטרות לתוקף בתום 48 שעות. רבנים בזרם הספרדי, בהם גם רבנים המזוהים עם תנועת ש"ס, קראו לפיטוריו בעקבות השתתפותו בחתונת אחיינו. גואטה הודיע הבוקר ליו"ר המפלגה השר אריה דרעי על החלטתו, ואמר לו כי ימשיך לפעול למענו ולמען התנועה בעתיד.

רחלי, בתו של גואטה, הגנה בצהריים על אביה. "אני מלאת גאווה ואהבה לאבא שלי, ומלאת בושה, כלימה ועצב על אותם חרדים שיש בהם שנאת חינם", כתבה גואטה בפייסבוק.

"חיפשו אותו עוד מימים ולא יכלו למצוא", כתבה גואטה הבת, "במקצועיות אתה לא תיפול, וביושרה קל וחומר. חיפשו אותך על אהבת חינם וקבלת השונה בתוך משפחתך - אם זה בהקשר של אחותי שמפתחת קריירה בתחום המוזיקה, אם זה שהלכנו לשמח בן דוד יקר ואם זה שאחי שואף להיות בליגת העל אך לא יכול עקב כך שמשחקים הם לרוב בשבת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של רחלי גואטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully