וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי עקץ את כץ: "חייבים תחבורה ציבורית שתעבוד גם בשבת"

13.9.2017 / 15:05

ראש עיריית תל אביב מתח ביקורת נגד שר התחבורה ישראל כץ בעקבות היעדר תחבורה ציבורית בשבת וטען כי הרכבת הקלה צריכה לעבודה שבעה ימים בשבוע. השר כץ: "הבקשות היו לגבי מוניות שירות, יש הסכמים קואליציוניים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יוסי אלטר ויאיר דניאל

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, תקף את שר התחבורה ישראל כץ, על רקע היעדר תחבורה ציבורית בשבת. השניים נפגשו הבוקר (ראשון) בטקס חנוכת קרון הקו האדום של הרכבת הקלה שהוצב בשדרות רוטשילד בלב תל אביב. לאחר לחיצות הידיים והצילום המחויך, אמר ראש עיריית תל אביב, שהכריז בעבר על התמודדות על ראשות מפלגת העבודה, שלנוכח התקציבים הרבים שהושקעו במיזם הרכבת, "מן הראוי שהרכבת תעבוד שבעה ימים בשבוע כמו בבירות העולם".

כץ מצדו, לא נשאר חייב, וטען כי הבקשות שבאו מצד חולדאי לתחבורה ציבורית ביום המנוחה, עסקו בעניין מוניות שירות. "אני ביקשתי תחבורה ציבורית בשבת", חזר חולדאי. כץ השיב: "הבקשות היו על מוניות שירות וזה בסדר גמור - הרי גם לך יש הסכמים קואליציוניים".

עוד בוואלה! NEWS:
מטייל ישראלי בן 28 איבד את דרכו ברכס הפירנאים - ומת מהיפותרמיה
"הוריקן פגע בלב העם היהודי": העיתונות החרדית תוקפת את פסילת חוק הגיוס
הנכים חסמו את צומת ביל"ו לתנועת כלי רכב: "נאבקים על הזכות לחיות"

ראשוני. "הסכמים קואליציוניים" - חולדאי וכץ התעמתו סביב סוגיית אישור תח"צ בשבת; כץ: "על סף רפורמה במוניות השירות". ניב אהרונסון
כץ וחולדאי על קרון הרכבת הקלה, היום/ניב אהרונסון

את סבב ההתצנחויות חתם כץ בכך שאמר כי הוא עומד בפני סיכום שיאפשר רפורמה להפעלת מוניות השירות. "הרפורמה תאפשר שירותי תחבורה ציבורית בסופי שבוע, בלי להיכנס לכל המחלוקות, וזאת תהיה בשורה", אמר. "לגבי הרכבת הקלה יחליטו כשהיא תהיה מוכנה. רפורמה במוניות שירות בשבת תשפר תחבורה ציבורית וזה יתקבל בהסכמה. החרדים לא יחצו את הקו בהתנגדות למוניות שירות. כשתהיה אפשרות לכל אחד לקבל שירות בסופי שבוע הבעיה של תחבורה ציבורית תיפתר".

לאחר מכן כץ התלוצץ עם חולדאי ואף רמז בנוגע לתכניותיו הפוליטיות. "בסיום הפרוייקט אתה תהיה ראש עיר אם לא יהיו הפתעות גדולות, ואם יהיו הפתעות גדולות אני אהיה בתפקיד אחר", אמר כץ. "הנה חולדאי, שלא תגיד שאין שיתוף פעולה, יש עוד שתי מכונות חציבה, אני נותן לך לבחור את אחד השמות שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully