וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחמן עם אף ארוך מאחורי נפתלי: יאיר נתניהו והקריקטורה בניחוח אנטישמי

9.9.2017 / 18:16

בנו של ראש הממשלה פרסם בעמוד הפייסבוק שלו קריקטורה של "שרשרת המזון", לטענתו, ובה נראה המיליארד היהודי סורוס מזין איש לטאה, שמזין דמות המזכירה איורי יהודים בביטאונים ניאו נאצים, ובתחתית השרשרת: אהוד ברק ומארגני ההפגנות בפתח תקווה. ברק: "הוא צריך פסיכיאטר"

יאיר נתניהו והקריקטורה - כל הפרטים

- בנו של ראש הממשלה פרסם בפייסבוק קריקטורה שכינה "שרשרת המזון"
- בציור נראים בין היתר המיליארדר סורוס, איש לטאה, דמות שמזכירה ציורי יהודים בתקופה הנאצית
- בהמשך השרשרת, לשיטת נתניהו הבן, נראים אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי

- ראש ה-KKK לשעבר, דייויד דיוק, שיתף את הפוסט של נתניהו בהבעת תמיכה
- ברק הגיב: "לממן לו פסיכיאטר במקום מאבטח ונהג"

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
נתניהו הבן/רפי דלויה

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פרסם אתמול (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו קריקטורה בעלת מוטיבים אנטישמיים. באיור, המיליארדר היהודי-אמריקני ג'ורג' סורוס נראה מושך בחוטים של לטאה, שמושכת בחוטיה של דמות המזכירה איורי יהודיים בביטאונים נאציים-אנטישמיים, המושכת בחוטיו של ראש הממשלה אהוד ברק, של מוביל ההפגנות בפתח תקווה אלדד יניב ושל אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי.

נתניהו הבן שיתף את הקריקטורה שחתומה על ידי "מצנקש" - ראשי התיבות של דף פייסבוק ימני קיצוני בשם "ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני" - וכתב "שרשרת המזון". הקריקטורה מתייחסת לקריקטורה ניאו-נאצית שמראה כי יהודים הם צאצאים של "אנשי לטאה". מי שהביע תמיכה בפוסט של נתניהו הבן הוא דיוויד דיוק, ראש ארגון הימין הקיצוני הקו קלוקס קלאן לשעבר, כששיתף את הכתבה בעניין.

עוד בוואלה! NEWS
אלוף יאיר גולן: "ישראל לא תוכל להילחם באיראן ללא עזרת ארה"ב"
לחלץ את גופת המפקד הנערץ תחת אש - בעומק לבנון
הסיפור שלא סופר על זוועת הנערות הלוחמות של היטלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של יאיר נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקריקטורה המקורית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לפוסט, צייץ ברק: "זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד".

בשבועות האחרונים יאיר נתניהו, שידוע כמחזיק בדעות ימניות קיצוניות, הולך ומחריף את התבטאויותיו בפייסבוק. בחודש שעבר, אחרי ההפגנות הנאו נאציות בשארלוטסוויל, וירגיניה, מקורבים לראש הממשלה נאלצו להתנער מפוסט שכתב בנושא, ובו טען שהנאו-נאצים בארצות הברית הם "זן נכחד" והזהיר מעליית "בריוני" השמאל הרדיקלי בארצות הברית ש"הולכים ומתחזקים והופכים לדומיננטיים מאוד באוניברסיטאות ובחיים הציבוריים בארצות הברית".

הציוץ של דיוויד דיוק

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, אמר כי זהו "יום עצוב במיוחד לכל עם ישראל כשמבית ראש הממשלה של מדינת היהודים יוצאת קריקטורה שראש ה-kkk מסכים לה". יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, גינה גם הוא ואמר: "כל יהודי צריך לחוש חלחלה ובושה מכך שקריטורה סטייל דר שטירמר יצאה ממעון ראש הממשלה הישראלי ומקבלת חיבוק מגדול האנטישמים. למחוק, להתנצל ולגנות".

בתגובה לפרסום הדברים בעיתון "הארץ", הגיב יאיר נתניהו לנושא בפוסט נוסף. "חחחחח עיתון 'הארץ' האנטישמי שמוחזק בבעלות של כ-25% של תאגיד החדשות הנאצי לשעבר 'דומון שאוברג' שהיה אחראי על הפצת תעמולה נאצית בשואה ובעליו הנוכחי היה בהיטלר יוגנד מטיף לי על אנטישמיות. בתמונה למטה - ג'פרי גולדברג, עיתונאי שמאל אמריקני המקורב מאוד לאובמה, מחווה את דעות על עיתון 'הארץ'. ברק רביד תחזור לעשות את מה שאתה יודע הכי טוב ללקק לאהוד ברק, ושחרר אותי", כתב.

מוקדם יותר בחודש שעבר נתניהו הבן פירסם פוסט תגובה בוטה לפוסט שעסק בעניינו שפורסם בעמוד פרויקט התחקירים "61", השייך למכון המחקר "מולד", המזוהה עם השמאל, בו תקף בחריפות גם את בניהם של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ובנו של ראש הממשלה לשעבר שמעון פרס, בטענה שטעויות ופרובוקציות מחייהם האישיים הוצנעו. לסיום כתב נתניהו הבן, "ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם" ואז צירף שני סמלי אמוג'י - אצבע משולשת וצואה.

בשבוע שעבר יאיר נתניהו הגיש תביעת דיבה נגד הפעיל אייבי בנימין, אחד ממובילי ההפגנות בפתח תקווה, בעקבות פוסט של בנימין בפייסבוק לפני שנה, ובו טען כי נתניהו ביקש להוציא דרכון בדוי לבנו כדי לנהל חשבונות בנק פיקטיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully