וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "איוונקה אמרה לי, 'אבאל'ה, אני יכולה לבוא איתך?"

נשיא ארה"ב חולל סערה לאחר שציטט את בתו בנאום שנשא בדקוטה הצפונית, לפני שהזמין אותה לבמה. "עניתי לה 'כן, את יכולה'. כולם אוהבים אותה, כשרואים אותה מבינים שאני לא כל כך גרוע"

עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חולל אתמול (רביעי) סערה, כשאמר שבתו איוונקה קראה לו "אבאל'ה" כשביקשה ממנו להצטרף לביקור בדקוטה הדרומית. "אבאל'ה, אני יכולה לבוא איתך?", ציטט טראמפ את בתו, המשמשת יועצת בבית הלבן. "עניתי לה 'כן, את יכולה'".

טראמפ אמר את הדברים כשהזמין את בתו לבמה בנאום שנשא עיר מנדן. "כולם אוהבים את איוונקה טראמפ. אפשר לומר שאני לא כל כך גרוע אם רואים אותה". איוונקה אמרה לקהל: "אנחנו אוהבים את דקוטה הצפונית, תמיד טוב לחזור לכאן. הייתם טובים אלינו בנובמבר (בבחירות) והמשכתם מאז, אנחנו מחזיקים לכם אהבה".

הנשיא נמצא בדקוטה הצפונית כדי לדון ברפורמת מס, וצירף לשיחות גם את איוונקה, שיחד עם בעלה ג'ארד קושנר נמצאת במעגל היועצים הקרוב של אביה. לפי דיווח מפי מקור שנכח בדיונים, הבכירים הרפובליקנים בקונגרס נראו "מוטרדים בבירור" מנוכחותה בפגישה. טראמפ לווה לדיונים גם על ידי הסנאטורית היידי הייטקאמפ, הדמוקרטית הראשונה שהצטרפה לנסיעה במטוס הנשיא מאז הושבע לתפקידו.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם בתו איוונקה. אי-פי, AP
הנשיא טראמפ ובתו, בעצרת בדקוטה הצפונית/AP, אי-פי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully