וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסלול התנגשות: טראמפ מתקשה לתפקד עם ראש הסגל שנקרא לעשות סדר

הגנרל ג'ון קלי הגיע לבית הלבן לאחר שורת הדחות של בכירים במטרה לעצור את הכאוס בסביבת הנשיא. ה"וושינגטון פוסט" ציטט מקורבים לנשיא שסיפרו על מתיחות גבוהה בין השניים. טראמפ ניסה להפיג את השמועות ואמר כי הוא "לא יכול להיות מרוצה יותר" מקלי

צילום: CNN

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגן אמש (שישי) על ראש הסגל בבית הלבן ג'ון קלי באומרו כי הוא עושה "עבודה מעולה, לא הייתי יכול להיות שמח ומרוצה יותר". טראמפ הגיב ככל הנראה לדיווח ב"וושינגטון פוסט", שבו צוטטו 15 עדויות מפי מקורות אנונימיים לפיהם הנשיא לא מרוצה מתפקודו של קלי, והשניים נמצאים על מסלול התנגשות בלתי נמנע.

"הנשיא לא אוהב את יחסו של קלי אליו", סיפר מקורבו של טראמפ. אחת מנקודות המחלוקת בין קלי לטראמפ היא רצונו של ראש הסגל לצמצמם את הגישה של גורמים מסויימים לחדר הסגלגל. "הם חלוקים בדעותיהם בנושא נטייתו של טראמפ לספונטניות ולהחלטות מהירות וכמה מאנשיו הקרובים של הנשיא אף כינו את קלי 'הגברת מהכנסיה' בשל המשמעת הקשוחה והאיפוק אותם הביא לבית הלבן", מסר אותו גורם המקורב לנשיא.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת קשרי טראמפ ורוסיה: טיוטת מכתב פיטורי ראש ה-FBI תיבחן
טילרסון מתנער מטראמפ: "מדבר בשם עצמו על האירועים בשרלוטסוויל"
גל העזיבות נמשך: יועץ בכיר של טראמפ סיים את תפקידו

השבעתו של ג'ון קלי, ראש הסגל החדש של הבית הלבן עם הנשיא טראמפ 31 ביולי 2017. רויטרס, רויטרס
טראמפ וקלי בטקס מינויו של ראש הסגל, יולי 2017/רויטרס, רויטרס

קלי, שכיהן בעבר כשר לביטחון המולדת בממשלו של טראמפ מונה בסוף חודש יולי לתפקיד ראש הסגל בבית הלבן, לאחר שראש הסגל הקודם ריינס פריבוס נדרש לעזוב את תפקידו. "הוא יעשה עבודה מדהימה, אין לי ספק", אמר טראמפ בטקס השבעתו של קלי לתפקיד.

הגנרל לשעבר נקרא לדגל ונדרש למלא את התפקיד המאתגר שכולל תיאום המהלכים בין הנשיא טראמפ ליועציו ושריו הבכירים. בחודש שעבר הודח היועץ האסטרטגי הבכיר סטיב באנון לאחר חודש צפוף במיוחד של עזיבות כפויות בבית הלבן. ההדחה, חריקה נוספת בצוותו של הנשיא דונלד טראמפ, הגיעה לאחר פיטוריהם של הדובר לשעבר שון ספייסר וראש הסגל לשעבר פריבוס, שסיימו את תפקידם ביולי, ויו"ר מערך התקשורת אנתוני סקרמוצ'י שפוטר בתחילת אוגוסט. אלו מצטרפים לשורת בכירים נוספים שהודחו בממשל טראמפ מאז החלה כהונתו בתחילת השנה, ובהם היועץ לביטחון לאומי מייקל פלין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנשי הסגל שטראמפ פיטר מתחילת כהונתו, אוגוסט 2017. צילום מסך מטוויטר, צילום מסך
יצטרף לרשימה השחורה? מפוטרי ממשל טראמפ ביום השבעתו/צילום מסך, צילום מסך מטוויטר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully