וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך התחזתה שוטרת לבת 13 - והצליחה להביא למעצר 22 פדופילים

30.8.2017 / 0:28

המשטרה חשפה את פרטי המבצע ללכידת החשודים בפדופיליה: "השוטרת נבחרה בקפידה, בנינו לה תפאורה והקפדנו להחליף מצעים. נדהמנו מההיקף ומהמהירות שהם פנו אליה". בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים

צילום: דוברות משטרה

מעצר 22 החשודים בפדופיליה אתמול (שלישי) הוא תולדה של פעילות יזומה של המשטרה, שהפעילה לשם כך סוכנת שהתחזתה לילדה בת 13 - כך נמסר אמש מהמשטרה. החשודים נעצרו בבוקר, ומעצרם הוארך בארבעה עד שישה ימים.

במשטרה אמרו כי "מדובר באחת הפרשיות הערכיות והמורכבות כנגד חשודים בפדופיליה, המנצלים את חסות המרחב הווירטואלי ואפליקציות צ'אטים למינהם ברשת, את הקלות והנגישות שבמרשתת ואורבים לילדינו ופוגעים בנפשם ולעיתים גם בשלומם הפיזי".

עם הסרת צו איסור פרסום שמות הקורבנות בפרשיית הפדופילים, חושפת משטרת ישראל כי מדובר בפעילות יזומה במתווה הפעלת סוכנת משטרתית. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הסוכנת מקבלת תעודת הערכה לאחר המעצר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

א', מפעיל הסוכנים המשטרתי, מסר אמש: "השוטרת נבחרה בקפידה לאור המראה הצעיר שלה וחוסנה הרגשי, המהווים שילוב מנצח. הסוכנת עברה פרק לימוד ממושך בו ידעה בדיוק למה היא נכנסת עד הפרט הקטן ביותר. עבדנו על הדמות שהיא הולכת לגלם, בנינו לה תפאורה מתאימה של חדר ילדותי עם דובונים מפוזרים. הקפדנו להחליף מצעים מידי פעם על מנת לייצר אמינות.

"כשוטר ותיק ידעתי אודות הפדופילים המשחרים לטרף במרחב הווירטואלי, ויחד עם זאת נדהמתי מההיקף ומהמהירות שבה פנו אליה הפדופילים כך שלעיתים קרובות ניהלה צ'אט במקביל עם מספר גברים. העניינים התגלגלו מהר מאוד להצעות מגונות ולמעשים מגונים של החשודים בעצמם תוך שהם יודעים את גילה הצעיר ובכל זאת מתעקשים ומנסים לפתות אותה בכסף, מתנות ובגדים על מנת שתיפגש איתם".

מהמשטרה נמסר כי לחשודים אין פרופיל מוגדר, וכי הם מתגוררים ברחבי הארץ, מאילת ועד חיפה. לרובם אין עבר פלילי, חלקם בעלי משפחות ובטווח גילאים ועיסוקים נרחב. "אנו מאמינים שזהו רק קצה הקרחון ונוכח העובדה שזוהי רק תחילתה של החקירה הגלויה, אנו צפויים להתפתחויות נוספות", נמסר מהמשטרה.

(עדכון ראשון: 21:57)

הארכת מעצרם של החשודים בעביררות פדופיליה בבית משפט השלום באר שבע 29 באוגוסט 2017. בני בן סימון, מערכת וואלה!
הארכת המעצר לחשודים, אתמול/מערכת וואלה!, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully