וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שעות של כוננות באשקלון: פלסטיני נעצר בכניסה לעיר

27.8.2017 / 15:21

צעיר ששהה בישראל באופן בלתי בלתי חוקי נעצר סמוך לכניסה לאשקלון, לאחר שעות של חיפושים אחריו שערכו המשטרה וגורמי הביטחון. הכוננות הביטחונית באזור הוסרה לאחר למעלה משעתיים וחצי

פריסת כוחות משטרה בעקבות הימצאות של שוהה בלתי חוקי באשקלון 27.8.17. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
כוחות משטרה, היום באשקלון/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

המשטרה עצרה באשקלון בצהריים (ראשון) צעיר פלסטיני השוהה בארץ באופן בלתי חוקי, לאחר שעות של חיפושים אחריו שנערכו יחד עם גורמי הביטחון. הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

משעות הבוקר המאוחרות התבצעו החיפושים אחר הצעיר, והציבור נקרא להגביר עירנות בכל הקשר לאנשים ולחפצים חשודים. גם לאחר מציאתו ביקשה המשטרה "להמשיך ולהגביר ערנות בכל הקשור לאנשים וחפצים חשודים ולדווח על אלו ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".

בתחילת החודש עצרה המשטרה שבעה שוהים בלתי חוקיים בדרום. שישה תושבי עזה, בני 60-50, אותרו במבנה ברחוב אלי כהן באשקלון והועברו לחקירה. בקריית גת נעצר תושב אדנה, בן 42, כשנסע במכונית. הוא הציג אישור שהייה מזויף, ונעצר ונלקח לחקירה.

ביום חמישי נמלטו המוני מבלים בקניון עזריאלי בכניסה לתל אביב בעקבות חשש לפיגוע דקירה, שהתברר כקטטה שגרתית. האזרחים נסו על נפשם בעקבות הדיווח, ורחובות בגין ומוזס הסמוכים נסגרו למספר דקות. מהמשטרה נמסר כי לא היה מדובר באירוע חריג.

(עדכון ראשון: 13:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully