וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: גופת אישה נמצאה סמוך למושב תל עדשים

27.8.2017 / 13:08

גופתה של האישה אותרה סמוך למכונית בוערת ועליה סימני כוויות. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה. טרם נקבע מהו הרקע לאירוע ובמשטרה בודקים את כל כיווני החקירה האפשריים

עריכה: שניר דבוש

גופת אישה נמצאה היום (ראשון) בשטח פתוח סמוך למושב תל עדשים שבעמק יזרעאל. הגופה אותרה סמוך לכלי רכב שעלה באש, ועליה סימני כוויות. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום מצאו את האישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

חוקרי המשטרה שהגיעו למקום החלו באיסוף ראיות בזירה. זהות האישה אינה ידועה בשלב זה. הרקע לאירוע טרם התברר ובמשטרה בודקים את כל כיווני החקירה האפשריים, בהם גם החשד שמדובר באירוע פלילי. בתום איסוף הראיות תועבר הגופה למכון לרפואה משפטית לנתיחה, כדי לקבוע את נסיבות מותה של האישה.

עוד בוואלה! NEWS:
שבועיים לאחר שרלוטסוויל: 26 תקריות אנטישמיות בארה"ב
חקירות נתניהו: עד המדינה הרו ישוב השבוע לארץ וישלים את עדותו
הוריקן "הארווי" כבר מאחורי טקסס, אך מאמצי השיקום ייקחו שנים

מציאת גופת אישה בשטח הסמוך למושב תל עדשים עם סימני כוויות 27.8.17. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
גופת אישה נמצאה סמוך לתל עדשים, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה
מציאת גופת אישה בשטח הסמוך למושב תל עדשים עם סימני כוויות 27.8.17. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

אמש נורה למוות גבר כבן 30 ביפו. הוא הובהל לבית החולים וולפסון בחולון, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור היורים ופתחה בחקירת האירוע, שככל הנראה פלילי.

ביום רביעי נורה למוות גבר כבן 30 באום אל-פחם, ושניים נוספים בני 25 ו-32 נפצעו באורח קשה, לאחר שאש נפתחה לעבר קבוצת אנשים בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים העמק שבעפולה כשהם סובלים מפצעי ירי בפלג גופם העליון. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך שהתפתח בחצר ביתו של תושב המקום לבין כמה גברים שהגיעו לביתו.

לפני כשבועיים נורה גבר בן 36 ונפצע באורח אנוש ברחוב גיורא יוספטל ברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם. בתחילת החודש נורה צעיר כבן 20 ונפצע באורח בינוני מירי באום אל-פחם. מוקדם יותר באותו היום נקבע מותו של צעיר בן 24 שנורה בגן יבנה בסמוך לבניין המועצה המקומית.

גופת אשה ועליה סימני כוויה נמצאה בשטח הסמוך למושב תל עדשים. מערכת וואלה! NEWS
גופת האישה טרם זוהתה. סמוך לתל עדשים, היום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully