וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה בת שנה וחצי מהנגב מתה מסולם שנפל עליה

26.8.2017 / 17:20

הפעוטה פונתה לבית החולים סורוקה על ידי צוותי מד"א במצב אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מתשאול ראשוני של קרוביה עולה כי היא נפגעה מסולם, אולם הרקע לאירוע לא ברור. המשטרה פתחה בחקירה

בית חולים סורוקה ריק בעקבות שביתת האזהרה של הרופאים, אפריל 2011. אלברטו דנקברג
בית החולים סורוקה שבבאר שבע/אלברטו דנקברג

פעוטה כבת שנה וחצי מתה היום (שבת) בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, לאחר שנפצעה מסולם שנפל עליה ביישוב שגב שלום שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה. הם פינו אותה באורח אנוש לבית החולים, ושם נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

לפני כשבועיים מת ילד בן שש לאחר שננעל בתא המטען של רכב במועצה המקומית שגב שלום. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי ראשוני לילד ולאחר מכן פינה אותו לבית החולים במצב אנוש, תוך ביצוע פעולות להחייאתו. בבית החולים הוסיפו הרופאים להילחם על חייו של הילד, אולם מצבו הידרדר והם נאלצו לקבוע את מותו.

מבדיקה ראשונית עלה כי בשעה 13:00 הילד נכנס לתא המטען של המכונית כשהגיע עם משפחתו לערוך קניות בסופרמרקט. הוריו לא הבחינו שנכנס לתא המטען ונעל עצמו שם. בשעה 18:30 ההורים מצאו את בנם ופינו אותו לצומת נבטים, שם פגשו בחובשים ובפרמדיקים שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני. כמה שעות לאחר מכן איתרה המשטרה את הרכב שבו ננעל הילד באזור שגב שלום.

עוד בוואלה! NEWS
בית קברות למעצמות: רוחות העבר שמחכות לטראמפ באפגניסטן
דיווח: ארה"ב הבהירה לאבו מאזן שהקפאת הבנייה בהתנחלויות לא אפשרית
התקיפה בלונדון: החשוד חסם שוטרים ליד הארמון - וניסה לדקור אותם

  • עוד באותו נושא:
  • שגב שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully