וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות הנתיחה לא הגיעו - והחשודים בהריגת צעירה במסיבת טבע שוחררו

23.8.2017 / 17:07

בתחילת החודש התמוטטה חיילת במסיבה בנגב, ושמונה חשודים נעצרו בחשד שסיפקו לה סמים ומנעו את פינויה לבית החולים. למרות רצון המשטרה להגיש הצהרת תובע, הפרקליטות הורתה על שחרורם עד להגעת ממצאי הבדיקה

צילום: בני בן סימון, עריכה: יוסי אלטר

פרקליטות המדינה הורתה היום (רביעי) למשטרה לשחרר באופן מיידי את כל העצורים שנחשדו בהריגתה של צעירה במסיבת הטבע לפני כשבועיים. בתום המסיבה שנערכה בצומת גורל ב-4 באוגוסט, פונתה הצעירה במצב קשה מאוד לטיפול בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. היא מתה בבית החולים כמה ימים לאחר מכן.

מיד לאחר המסיבה נעצרו שמונה בני אדם הקשורים למסיבה ובהם המארגנים של מסיבת הטבע שנחשדו בכך שלא נתנו לה טיפול רפואי בזמן ואף עיכבו את פנויה, חלקם גם נחשדו בנתינת סמים לצעירה. בהחלטה דרמטית הורתה הפרקליטות למשטרה לשחרר באופן מידי את העצורים, הסיבה: תוצאות הנתיחה לאחר המוות לא הגיעו. במשטרה התכוונו להגיש נגד העצורים השבוע הצהרת תובע, אך הפרקליטות מנעה זאת עקב אי קבלת תוצאות הנתיחה. מבדיקת רעלים שנערכה לה לא עלה חשד להימצאות סמים מסוכנים ואלכוהול בדמה, אך במשטרה חושדים כי ניתן לה "הסם נעלם", שעקבותיו בדם נעלמות אחרי כמה שעות מצריכתו.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו בפתח הפגישה עם פוטין: "איראן מאיימת על קיומה של ישראל"
יהודה החליט לתרום כליה - וקשר את חייהם של שלושה חולים
ירושלים מהחלל: תמונות ראשונות מהלוויין הישראלי "ונוס"

מסיבת טבע בדרום שבסמוך לה נמצאה צעירה בת 25 במצב אנוש. 5 באוגוסט 2017. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
מסיבת הטבע שבה התמוטטה הצעירה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל

עו"ד רועי אטיאס המייצג את אחד החשודים מסר בתגובה כי, "עם כל הצער שבמות הצעירה, צר לי שמשטרת ישראל עוצרת למשך 18 יום, שמונה בחורים נורמטיביים, כשהסוף היה ידוע מראש. אין שום אפשרות לצפות ממפיקי אירועים ומסיבות לפקח ולאבחן מצב רפואי של 2,000 מבלים שצרכו סמי הזיה במהלכן. הרי הם באו במטרה 'להיזרק' ותגובתם הפיזית או הנפשית להשפעת הסמים, אינה יכולה להיות באחריות המפיקים, גם אם האירוע נערך ללא רשיון עסק, שאגב לא ניתן לאף מסיבה אף פעם כעניין עקרוני. היחס האישי שלי או של הציבור לעצם המסיבות הללו אינו רלוונטי, מרגע שהמבלים מגיעים מרצונם, וצורכים חומרים שכאלה, הם צריכים לדעת שהם מסתכנים פיזית נפשית ורוחנית ולא ניתן יהיה להטיל את האחריות על איש מלבדם. הטענה שמנעו טיפול היא מקוממת. כל אחד שהיה שם מחברי המנוחה ומכריה היה צריך לחייג למד"א מיד אם הבחינו בסימני מצוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully