וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שזכתה במיליון דולר: נערת הליווי הקטינה תובעת עוד שוטרים שניצלו אותה מינית

21.8.2017 / 10:22

עשרות שוטרים חשודים שניצלו מינית נערה בת 16, בתה של שוטרת, שהדרדרה לזנות. כעת היא תובעת אותם על כך שבמקום לסייע לה הם ניצלו אותה

KPIX

נערת ליווי שהיא גם בתה של שוטרת, נמצאת במרכזה של שערוריית מין בה מעורבים עשרות שוטרים, והיא הגישה בסוף השבוע כתב תביעה נגד מחלקת המשטרה של ר'יצמונד, קליפורניה, כך הודיעו עורכי דינה. על פי התקשורת המקומית, עשרות שוטרים ממספר מחלקות משטרה בערים שונות כבר נמצאים בימים אלה בפני הגשת כתבי אישום בעקבות פרסום הפרטים. בחודש אפריל היא הגישה תביעה דומה נגד מחלקת המשטרה של אוקלנד וזכתה ב-989 אלף דולרים במסגרת הסדר טיעון.

ג'סמין אבוסלין, כיום בת 19, הגישה את כתב התביעה לבית המשפט בסאן פרנסיסקו ובו טענה כי קיימה מפגשים מיניים מלאים עם ארבעה שוטרים ממשטרת ריצ'מונד בתמורה לכך שיגנו עליה מפני מעצר ויודיעו לה על כוונת המשטרה לפשוט על אזורים בהן פועלות נערות ליווי. לדבריה, שוטר חמישי ביצע בה מעשים מגונים וראשי המחלקה ידעו על המעשים ולא עשו דבר למנוע אותם.. לפי התביעה, השוטרים ניצלו מינית את הצעירה, שהייתה בת 16 בזמן שהדברים התרחשו, במקום לסייע לה לצאת ממעגל הזנות והסחר בני אדם.

עוד בנושא
עדות מבפנים: כל האמת שלא רציתם לדעת על זנות

נערת ליווי לשעבר חשפה את טיסת הסקס עם השוטרים

אמא של ג'סמין היא יומנאית במשטרה ולכן שוטרים רבים הכירו אותה עוד לפני שהדרדרה לזנות. לדבריה הם שילמו לה כסף במזומן בעבור שירותיה וחלקם קנו את שתיקתה בארוחות ואלכוהול שהרעיפו עליה. כמו כן, היא טוענת שהשוטרים עודדה אותה להמשיך לעסוק במקצוע המפוקפק על אף היותה קטינה, ובמספר מקרים אף סיפקו לה סמים.

זמן קצר לאחר שהגישה תלונה נגד יותר מ-30 שוטרים נפתחה תיבת פנדורה: השוטר בריאן אובריאן, ששכב איתה עשרות פעמים, התאבד בנסיבות מסתוריות והשאיר סימני שאלה רבים. במקביל נחשפה זהותו של שוטר נוסף שהיה מעורב בשערורייה, בריאן באנטון, שעל פי החשד "אימן" אותה כיצד להפוך לנערת ליווי טובה יותר וכיצד "להתמקצע" בתפקיד.
אבוסלין אף הציגה מאות הודעות טקסט שקיבלה משוטרים במרחב, שמוכיחים כי הם אכן הפכו אותה לשפחת מין. "הם התייחסו אליי כמו אל עבד מודרני", אמרה בעדויות.

עורך דינה אמר במסיבת עיתונאים לאחר הגשת התביעה" הם ניצלו את הפגיעות של אדם צעיר. נערות כמוה תמיד סובלות מאיזשהו פגם פסיכולוגי בצורה כשלהי. במקום להכיר בכך ולעזור לה, הם ניצלו אותה ואת מצבה השביר".

עוד באותו נושא

נערת הליווי הקטינה חשפה: עשרות שוטרים הפכו אותי לשפחת מין

לכתבה המלאה

צפו בג'סמין מספרת על מה שעבר עליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully