וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת ליווי לשעבר חשפה את טיסת הסקס עם השוטרים

27.6.2016 / 11:09

גבי גרקו היא אישה שעבדה בזנות בעבר והיא עומדת במרכזו של סקנדל שחיתות ענק במשטרת ניו יורק. לטענתה שני שוטרים שכרו את שירותה לטיול פרוע בוגאס ודרשו ממנה לבצע בשניהם אקטים מיניים, לעיתים באותו זמן

Gabi Grecko

נערת ליווי לשעבר וכוכבת ריאליטי בהווה חשפה שערוריית שחיתות ענקית במשטרת ניו יורק. לטענתה שני שוטרים שכרו את שירותיה למסע פרוע בלאס וגאס שהיה רוויי בסקס ואלכוהול. גבי גרקו סיפרה שהצטרפה לסגן המפקח ג'יימס גראנט והבלש לשעבר מיכאל מיליקי במטוס פרטי ושם סיפקה את תשוקותיהם המיניות, לעיתים בו זמנית.

בראיון ל"ניו יורק פוסט" היא חשפה: "הייתי אמורה להיות דיילת סקסית. שאלתי: 'תרצו קפה או תה?' אבל כולם רצו אותי. לא חשבתי שזה יהיה כל כך קיצוני כמו שזה היה, אבל בגלל שלא יכלתי לרדת מהמטוס נאלצתי לעשות מה שהם אמרו לי. שניהם רצו את תשומת הלב שלי באותו זמן. הם היו ממש מלחיצים ומאד גסים ופוגעניים".

כשהקבוצה נחתה בוגאס הם שכרו שני פנטהאוזים במלון לסוף השבוע. לטענתה רוב השוטרים ישנו בסוויטה אחת ואילו היא חלקה חדר עם גראנט. ביום למחרת הם תכננו לצפות במשחק ה"סופרבול" והביאו לחדר המלון כמויות רבות של שמפניה, אוכל ולפחות חמש נערות ליווי נוספות, שבילו איתם באורגיה מאוחר יותר.

לפי כתב האישום על הבילוי בוגאס שולמו לגרקו 10,000 דולרים. איש העסקים ג'רמי רייכברג היווה את החוט המקשר בין גרקו בת ה-27 לשוטרים והוא מואשם בשחיתות יחד עם גראנט ושוטר נוסף. רייכברג הוא ששילם על הבילוי הפרוע ובתמורה השוטרים עשו לו "טובות" מתי שהיה זקוק להן.

עוד באותו נושא

חוק חדש: התלבשת "כמו זונה"? קבלי דוח ושלמי קנס

לכתבה המלאה

הניו יורק פוסט מסבירים את הפרשייה ב- 45 שניות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully