וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק חדש: התלבשת "כמו זונה"? קבלי דוח ושלמי קנס

29.3.2016 / 8:27

אוהבת ללבוש חצאיות קצרות ועקבים גבוהים? כדי שלא תבקרי בעיר האיטלקית סרלרנו אם את לא רוצה לחטוף דוח בגובה כ-1,700 שקלים על "הפרת אווירת ההגינות העירונית". מטרת החוק ההזוי היא מלחמה בזנות הפורחת בעיר, שבה בתי בושת וסרסור עדיין חוקיים לחלוטין

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מתן חדד

בסרטון: "מצעד השרמוטות" בתל אביב, בו מוחים נגד הטענה לפיה נשים שמתלבשות באופן חושפני אשמות בכך שהן מוטרדות מינית

חוק חדש שעבר לאחרונה בעיר סלרנו באיטליה אוסר על נשים להיראות "כמו זונות" בציבור, אפילו אם הן כלל לא עוסקות במקצוע הבעייתי. על פי החוק, אישה שתלבש חצאית קצרצרה, תנעל עקבים גבוהים או תנהג ב"פלרטטנות יתר" תקנס ב-400 יורו (כ-1,700 שקלים) בשל 'הפרת אווירת ההגינות העירונית'.

מטרת החוק היא הרחקתן של הזונות מרחובות סלרנו, שמספרן בעיר הנמל עלה לאחרונה. דובר המועצה אמר: "לצערנו, אי אפשר לקנוס אדם בגלל כוונתו לזנות את עצמו, דבר שמקשה עלינו להילחם בתופעה. לכן אנחנו מעודדים את השוטרים לקנוס פרוצות לא דיסקרטיות על הפרה של אווירת ההגינות העירונית. אנחנו מקווים שזה יהפוך נשים לפחות אטרקטיביות ללקוחות ויותר שקופות לאזרחים ולתיירים".

גבר משוחח עם זונה. ShutterStock
"החוק יהפוך את הזונות לשקופות לתיירים"./ShutterStock

הדובר הוסיף: "העליה בזנות בסלרנו הופיעה בתקופה בה אנו צופים לשטף של תיירים, ולכן חשוב שנפעל כדי להגן על התדמית של העיר שלנו".

חוק דומה שנחקק בצרפת ובוטל לפני עשר שנים גרס כי על הזונות להתלבש בבגדים יומיומיים כמו ג'ינס וטי-שירט. החוק עלה שוב להצבעה לאחרונה אך לא התקבל. באיטליה הזנות אינה חוקית אולם סירסור, שידול ופעילות בתי בושת כולם חוקיים לחלוטין. בכלל אירופה, רק שוודיה ונורווגיה הוציאו את הזנות מחוץ לחוק.

עוד באותו נושא

צרפת: חוק חדש יאסור על נשים להתלבש "כמו זונות"

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully