וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הליווי הקטינה חשפה: עשרות שוטרים הפכו אותי לשפחת מין

6.6.2017 / 8:50

ג'סמין אבוסלין, בתה של שוטרת מאוקלנד, שכבה עם למעלה מ-30 שוטרים שקנו את שתיקתה בכסף ומתנות. אחרי שנחשף הסקנדל והחשוד המרכזי התאבד, היא דורשת פיצוי של 66 מיליון דולרים: "הייתי עבד מודרני"

KPIX

בזמן שהקבוצה הביתית האהובה גולדן סטייט נמצאת בדרך הבטוחה לזכייה באליפות ה-NBA, תושבי אוקלנד מקדישים בימים האחרונים תשומת לב רבה למאורע הרבה פחות משמח, והרבה יותר מטריד: צעירה תובעת מהעירייה מיליוני דולרים אחרי שהפכה, לטענתה, לשפחת מין של עשרות שוטרים מקומיים.

ראשיתו של הסיפור לפני שלוש שנים, ג'סמין אבוסלין, בת 16 בזמנו, התדרדרה אז לעסוק בזנות. אימה הייתה שוטרת בעצמה, מה שהוביל לכך ששוטרים רבים הכירו אותה. זמן קצר לאחר מכן, על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הם גם החלו לנצל אותה ושכבו עימה בזה אחר זה.

עוד בנושא
עדות מבפנים: כל האמת שלא רציתם לדעת על זנות

הסטודנטיות האלה נעצרו בגלל אורגיה עם שוטר בהסוואה


חלקם, היא טוענת, שילמו לה כסף במזומן בעבור שירותיה וחלקם קנו את שתיקתה בארוחות ואלכוהול שהרעיפו עליה. כמו כן, היא טוענת שהשוטרים עודדה אותה להמשיך לעסוק במקצוע המפוקפק על אף היותה קטינה, ובמספר מקרים אף סיפקו לה סמים.

ככה היא נראית כיום

זמן קצר לאחר שהגישה תלונה נגד יותר מ-30 שוטרים נפתחה תיבת פנדורה: השוטר בריאן אובריאן, ששכב איתה עשרות פעמים, התאבד בנסיבות מסתוריות והשאיר סימני שאלה רבים. במקביל נחשפה זהותו של שוטר נוסף שהיה מעורב בשערורייה, בריאן באנטון, שעל פי החשד "אימן" אותה כיצד להפוך לנערת ליווי טובה יותר וכיצד "להתמקצע" בתפקיד.

אבוסלין אף הציגה מאות הודעות טקסט שקיבלה משוטרים במרחב, שמוכיחים כי הם אכן הפכו אותה לשפחת מין. "הם התייחסו אליי כמו אל עבד מודרני", אמרה בעדויות.

עוד באותו נושא

נערת ליווי לשעבר חשפה את טיסת הסקס עם השוטרים

לכתבה המלאה

אבוסלין מתראיינת אחרי חשיפת הסקנדל

מאז פרסום המקרה שבעה שוטרים כבר הודחו מתפקידם ופוטרו מהמשטרה בעקבות החשדות שעלו נגדם. לאחר זמן מה אבוסלין, שעזבה את עולם הזנות עוד לפני כן ופתחה בחיים חדשים (בזמנו, היא היתה מוכרת בשם סלסטה גואפ), הגישה תביעה אזרחית נגד העירייה, במקביל לחקירה הפלילית המתנהלת עד עצם היום הזה.

דיווח מאוקלנד על השערורייה

היא דורשת לא פחות מ-66 מיליון דולר עבור הנזק שנגרם לה, כשהיא טוענת ש"היחס מהשוטרים דרדר אותי לדיכאון עמוק". בשבוע שעבר קיבלה עיריית אוקלנד חלק מדרישותיה והעבירה לה פיצוי חלקי בסך מיליון דולר, אולם הסיפור עוד רחוק מלהסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully