וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבודה מנצלים את הריב בליכוד: "אצלנו אוהבים מתפקדים חדשים"

17.8.2017 / 0:57

מפלגת העבודה קוראת להתפקדות המונית למפלגה, בצל הריבים הפנימיים במפלגת השלטון בהם מנסים בכירים בליכוד למנוע את פעילות קבוצת "הליכודניקים החדשים", המבקשת לשנות את מדיניות המפלגה מבפנים. "מפלגת הליכוד מפחדת", תקפו בעבודה

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: טל רזניק

בעוד בליכוד עסוקים במאמץ להפסיק את פעילותה של קבוצת "הליכודניקים החדשים", במפלגת עבודה מנצלים את הריבים הפנימיים במפלגת השלטון וקוראים להתפקדות המונית דווקא אליהם. "בליכוד אולי לא אוהבים מתפקדים חדשים, אבל אצלנו דווקא כן", נכתב בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של המפלגה אתמול (רביעי). "הליכוד מפחדת ממתפקדים חדשים שיאבקו על שינוי דמותה, אבל המלחמה על דמותה של הליכוד היא מלחמה של העבר".

לאחרונה החלו בכירי מוסדות הליכוד לעסוק בחסימת הליכודניקים החדשים, קבוצת מתפקדים הולכת וגדלה, שמעודדת התפקדות של מעמד הביניים כדי להשפיע מבפנים על מדיניות המפלגה ועל רשימתה לכנסת לקידום אג'נדה דמוקרטית ליברלית, בדומה לקבוצות כוח אחרות במפלגה.

הליכודניקים החדשים טוענים כי גויסו כ-12 אלף מתפקדים חדשים, אך בליכוד מעריכים כי מדובר במספר נמוך יותר. ואולם, בכירים בליכוד מתייחסים לתופעה כאל ניסיון של "השתלטות עוינת" על המפלגה, ובימים האחרונים דנים בצעדים משפטיים אפשריים כלפי הקבוצה. במסגרת המאבק, עליו פורסם לראשונה ב"מעריב", הליכוד צפוי לשלול חברות לכ-2,500 מתפקדים כפולים שרשומים במפלגות נוספות בניגוד לחוק ונחסמה אפשרות להתפקד באינטרנט.


עוד בוואלה! NEWS:
רק אחרי טראמפ - נתניהו גינה את הפיגוע בעצרת הניאו-נאצית
נתניהו בכנס סגור: "נעבוד למרות ה'פרגון' מהתקשורת - לא יעזור להם"
ברק הגיב לנאום נתניהו: "כשיפורסמו העדויות ייגמר המשחק, עליו להתפטר"

מפגן התמיכה של הליכוד בראש הממשלה בנימין נתניהו בגני התערוכה תל אביב 9 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
תומכי הליכוד בעצרת התמיכה בראש הממשלה נתניהו/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

בנוסף, בליכוד בוחנים אפשרות להאריך את תקופת ההכשרה, פרק הזמן הנדרש מרגע ההתפקדות ועד קבלת זכות ההצבעה, שעומדת כעת על 16 חודשים, כדי להקשות על הצטרפות מתפקדים ולמנוע את המשך התעצמות הקבוצה. גורמים בליכוד אמרו לוואלה! כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעורב אישית, וביקש לקדם צעדים משפטיים ולמצוא נוסחה שתאפשר לצמצם את כוחם.

בעבודה תקפו ואמרו ש"מפלגת הליכוד חוסמת מתפקדים חדשים כי היא מפחדת. המפלגה של היום היא חוק ההסדרה וחוק הלאום, היא מתנגדת באופן קבוע לכל הצעה שתהפוך את ישראל לשוויונית, נלחמת בנכים וצועקת על משפחות שכולות, היא 'לא היה כלום כי אין כלום'".

(עדכון ראשון: 20:03)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה שעלתה בפייסבוק של מפלגת העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully