וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בכנס סגור: "נעבוד למרות ה'פרגון' מהתקשורת - לא יעזור להם"

14.8.2017 / 0:34

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS מכנס פעילי ליכוד באשדוד, תוקף ראש הממשלה את התקשורת ולצלילי הבוז מהקהל הוא אמר בציניות: "מהבוקר עד הערב, ברדיו ובטלוויזיה, פרגון פרגון פרגון. ההתלהמות הזאת... זה באמת לא יעזור להם"

צילום: יניר ינגה, עריכה: אריאל תמרין

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אמש (ראשון) נגד התקשורת בכנס פעילי ליכוד סגור באשדוד, ואמר לגבי "ההתלהמות" בכלי התקשורת השונים, "זה לא יעזור להם". בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS, אומר נתניהו בציניות: "אנחנו עושים את כל המאמצים, גם כשיש תקשורת מפרגנת". לדבריו, "אין ברירה, צריך לסבול את הפרגון. אתה פותח את הטלוויזיה בבוקר – פרגון. את הרדיו – פרגון. מהבוקר כל יום, כל היום – פרגון, פרגון, פרגון. קשה להתרגל לזה, אבל אנחנו מתרגלים".

בשלב זה, צעקו הנוכחים: "נמאס" ו"זה לא יעזור להם". נתניהו המשיך: "אין ברירה. מול הגל הזה, של ההתלהמות... זה באמת לא יעזור להם. בגללכם. בגלל האהבה שלכם".

עוד בנושא:
"נתניהו מתיר את דם העיתונאים": ח"כים מזהירים מהסתה נגד התקשורת
נתניהו והתקשורת במלחמה: האם הכתובת של העיתונאי שישלם בגופו כבר על הקיר?
נתניהו בעצרת התמיכה: "התקשורת והשמאל התגייסו למסע ציד נגדי"

רוה"מ במפגן התמיכה של הליכוד בו בגני התערוכה תל אביב 9 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
נתניהו במפגן התמיכה עבורו, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

בשבוע שעבר ערך יו"ר הקואליציה דוד ביטן מפגן תמיכה בנתניהו ברקע החקירות שבהן הוא מעורב. בעצרת, אמר נתניהו: "התקשורת והשמאל התגייסו למסע ציד נגדי. הם יודעים, ולא בכדי, שאנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות. כי אנחנו הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה". הוא הוסיף: "תקשורת הפייק ניוז פמפמה לנו במקהלה אדירה ואחידה כדרכה, שאם לא ניסוג משטחי המולדת ישראל תהיה מבודדת חלשה ועזובה".

עוד אמר: "הם מתגייסים למסע ציד אובססיבי חסר תקדים במטרה לבצע הפיכה שלטונית. המטרה שלהם היא להפעיל לחץ בלתי פוסק על גופי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בלי קשר לאמת בלי קשר לצדק. משטרת המחשבות של התקשורת עובדת פול טיים וקבועת את הקו, ואוי למי שיסטה ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מפגן התמיכה של הליכוד בראש הממשלה בנימין נתניהו בגני התערוכה תל אביב 9 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
תומכי נתניהו במפגן התמיכה, השבוע/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

יממה לאחר מפגן התמיכה, שיתף נתניהו בפייסבוק מתיחה שערך החקיין יוסי וידר על פרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ'. הוא כתב: "תחשבו פעמיים לפני שאתם שומעים עוד פרשנות של הפייק ניוז".

כעבור יממה נוספת, גולש אנונימי שיתף תמונה שהעלתה אשתו של כתב חדשות 2 גיא פלג עם איום לפיו "נאחל להם מה שהם מאחלים למשפחת נתניהו ואפילו כפול". למקרים אלה מצטרף המקרה שבו הוכה הכתב גלעד שלמור במהלך הפגנה של תושבי יפו הערביים. ברשת ההסתה נגד עיתונאים מזמן עלתה שלב, ובתגובה, רוב נציגי מפלגות האופוזיציה בכנסת יוצאים נגדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט נגד גיא פלג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר סיעת המחנה הציוני ועיתונאית לשעבר, אמרה אתמול כי "אנחנו כבר יודעות איך נראות התוצאות של הסתה. נתניהו מסית נגד עיתונאים ומתיר את דמם, כשמישהו - חס וחלילה - יקח את המסרים הפרועים של נתניהו צעד קדימה וינסה לפגוע בגיא פלג או בכל עיתונאית או עיתונאי אחר בישראל, נתניהו לא יוכל להיתמם".

"ההסתה נגד התקשורת היא מפלטו האחרון של מי שאין לו תשובה לחשדות השחיתות נגדו", אמר ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד. "בנימין נתניהו, שהאובססיה שלו בעניין התקשורת ידועה, מנסה להסית ולהדיח כדי להסיט את תשומת הלב מטבעת החקירה המתהדקת. הבעיה היא שתמיד עלולים להימצא מעטים שיפרשו את ההסתה כקריאה לאלימות", הזהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully