וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ביצור מסתורי ומבחיל מציץ מהאדמה בסצינה שנראית כאילו לקוחה מסרט אימה

14.8.2017 / 10:58

אמיתי לגמרי: יצור קריפי למראה תועד צץ משלולית בוץ בנהר בקווינסלנד וחוזר חלילה. ברשת ניסו לפענח את זהותו, כולל כמה שבטוחים שמדובר במפלצת ימית קטנה טורפת אדם

Solar Whisper cruises

יצור מסתורי ומטיל אימה תועד בשבוע שעבר כשהוא מציץ החוצה משלולית בוץ בנהר בקווינסלנד, אוסטרליה, ושוקע חזרה אל מתחת לפני השטח. היצור המוזר נצפה במהלך שייט ולאחר שהסרטון פורסם ברשתות החברתיות, אנשים פתחו בדיון מרתק על זהותו.

דיוויד וייט, בעליה של חברת ההפלגות Solar Whisper צילם את היצור ופרסם את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו. הוא כתב: "לוויתן מיניאטורי, שבלול או חייזר? רגע אחד הוא היה שם ורגע אחרי נעלם". בסרטון הקצר ניתן לראות את ראשו של בעל החיים, עם עין אחת גלויה, עולה מתוך שלולית בוץ, נשאר מעל פני השטח למשך מספר שניות וחוזר חלילה. משתמשים הציעו כמה אפשרויות מעניינות לזהותו, כגון דג ריאות, צדפה, שבלול או קרוב של נסי (המפלצת מלוך נס). התיאוריות הפסיקו לזרום כשבחברת ההפלגה סיפרו לדיילי מייל אוסטרליה כי הצליחו לפתור את התעלומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. אתה בא לפה הרבה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תיעוד מטריד: עדי ראייה צורחים באימה למראה מפלצת שצצה באגם

לכתבה המלאה

לדבריהם, מדובר ביבשתן - דג קטן המתגורר באזורים בוציים המסוגל לשהות מחוץ למים זמנים ממושכים בזכות בועת אוויר שנשמרת בתאי הזימים שלו. התאים נסגרים כשהדג נמצא מחוץ למים וכך נשמרים רטובים ויכולים להמשיך לתפקד בסביבות יבשות.

הכירו את היבשתן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully