וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה? יצור מבחיל ללא עיניים וגושים גדולים על גופו נמצא בחוף בקליפורניה

5.7.2017 / 11:32

האם תצליח לנחש מה זה הדבר המוזר הזה שנשטף לחוף בקליפורניה? אין לו עיניים או פה, יש לו 2 גושים חומים בקצה הגוף והוא היה פעם חי

צילום מסך

בסרטון – תיעוד נוסף של יצור ימי מסתורי

יצור ימי ביזארי הצליח לעורר הרבה רעש ברשת בימים האחרונים, בעיקר בזכות הדמיון שלו ליצור החייזרי המפחיד, זינומורף מ"הנוסע השמיני". היצור שנשטף לחוף ליאו קרילו, שבמליבו בקליפורניה, נראה ללא עיניים או פה. במקומם נראה שבקצה בגוף יש לו שני גושים חומים ענקיים. סייר החופים שמצא את היצור המפלצתי הזה שיתף תמונות שלו ברשת כדי שמישהו יסביר לו מה ראו עיניו. הוא כתב ברדיט: "הוא שקל בערך 7 פאונד (3.2 ק"ג) ואם אני צריך לנחש אז רוחבו היה בסביבות 13 ס"מ".

יצור ימי מוזר נסחף לחוף בקליפורניה. Imgur, צילום מסך
יצור ימי מפלצתי נמצא בחוף בקליפורניה/צילום מסך, Imgur
יצור ימי מוזר נסחף לחוף בקליפורניה. Imgur, צילום מסך
מי אתה יצור מכוער?/צילום מסך, Imgur

עוד בנושא:

אנשים רבים ניסו לתת פרשנות לדבר הזה. חלק כתבו שמדבר בסוג כלשהו של חילזון ים ואחרים הסתפקו בלהגיד שזה נראה כמו משהו שחי בתוך צדפה. משתמש הרדיט PacificKestrel טוען שפתר את החידה: "אני אומר לך, ידידי, זו ארנבת ים מתה".

ארנבת ים. Genny Anderson/Wikimedia, צילום מסך
זאת את? בואנה, יותר יפה לך חיה/צילום מסך, Genny Anderson/Wikimedia

ארנבי הים הם לא ארנבים – אלא חלזונות ים. הם מכונים כך בזכות שתי הזדקרויות מראשם המזכירות אוזני ארנבת. ארנבת הים יכולה להגיע לאורך של 75 ס"מ ולמשקל של 7 ק"ג, ונחשבת לחילזון הימי הגדול ביותר שנמצא עד כה. היא ניזונה מאצות במים רדודים ואחד הדברים היותר מלהיבים בה זה שכשאר היא מרגישה בסכנה היא משחררת מגופה מעין "דיו" בצבעי לבן, סגול או אדמדם. "מסך העשן" שהיא יוצרת נועד כדי להרתיע טורפים, להשפיע על ראייתם ועל חיישני הריח שלהם. הדיו גם רעיל, אך משפיע רק על מי שנמצא בסמוך לארנבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully