וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד: עדי ראייה צורחים באימה למראה מפלצת שצצה באגם

11.8.2017 / 11:31

הסינים מפוחדים מסרטון המציג (לכאורה) מפלצת ימית ששוכנת באגם במחוז יונאן. הרשויות מנסות להפריך את השמועות אך בנתיים ללא הצלחה

צילום מסך

המפלצת מלוך נס ניצלה את חופשת הקיץ כדי לנפוש באגם בסין - והסינים לא קיבלו אותה בברכה. טוב, לא באמת, אבל תיעוד מטריד למדי של מה שנראה כמו ראש של מפלצת מבצבץ במי אגם בלופינג שבמחוז יונאן עורר היסטריה בכפר - ומאוחר יותר גם ברשתות החברתיות במדינה - והוביל המונים להגיע לאגם ולנסות לקלוט את המפלצת בפעולה. לצערם, העדות היחידה מקיומה של אותה מפלצת ימית עצומה לכאורה היא הסרטון הקריפי שצולם ע"י אחד מעדי הראייה בטלפון שלו.

הרשויות המקומיות הודיעו שהן חוקרות את הנושא כדי להפריך את השמועות ולהרגיע את הבהלה. דובר מטעם הממשלה סיפר כי הוא מאמין שה"ראש" של המפלצת הסינית הוא לא יותר מאשר שקים שצפו במים, אך המקומיים נותרו סקפטיים. הם ביטלו גם את הטענות שמדובר באליגטור סיני, מאחר שהזוחל, שנמצא בסכנת הכחדה, חי רק במזרח סין, במימי נהר היאנגצה.

מפלצת ימית בסין. צילום מסך
הנה ראש של מפלצת! או כריש או תנין או שק או חתול.../צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

יצור ענק ומסתורי הגיח מהמים - האם התגלתה מפלצת ימית חדשה?

לכתבה המלאה

הסרטון, בו נראית "החיה" עולה מהמים ונעלמת שוב, צבר מעל ל-5 מיליון צפיות ברשת והמפלצת כבר זכתה לכינוי "נסי הסינית" (נסי הוא כינוי החיבה של המפלצת מלוך נס, למקרה שלא ידעתם). תושבי הכפר שהיו עדים למאורע סבורים שלמפלצת יש גוף גדול, אולם לא הצליחו לראותו בבירור מבעד למים. מה דעתכם: היה או לא היה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully