וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלומה שהסעירה את הרשת: האם האורות המסתוריים הם חייזרים?

8.8.2017 / 10:15

סרטון שצולם ממטוס ומציג אורות בוהקים בשמי קליפורניה הסעיר את דמיון הגולשים. אז האם מדובר בחלליות של חייזרים, או שלתעלומה יש פיתרון מאוד פשוט והגיוני? הוויכוחים נמשכים

Carmelo Valone

סרטון המציג שלושה אורות מסתורים בשמי קליפורניה הסעיר את הרשת, ועורר ספוקלציות בקרב חובבי תיאוריות הקונספירציה כי בעצם מדובר בחייזרים. הגולש כרמלו ואלונה העלה ליוטיוב סרטון שצילם מחלון המטוס בו שהה, וביקש מהגולשים הסברים לגבי האורות הבוהקים שלטענתו נראו כמו חלליות של חייזרים.

כרגיל במקרים דומים, הגולשים התחלקו לשתי קבוצות: אלה שהיו משוכנעים שאכן מדובר בחייזרים, ואף טענו כי זיהו את אחד מהם משחרר לשמיים "עצם בוהק ועגול, נראה כמו ענן", ואלה שהיו בטוחים שניתן לספק הסבר הגיוני לאורות.


עוד בנושא
האם זו העדות הראשונה לביקור חייזרים בכדור הארץ - שלא שמעתם עליה?
חשיפה: כך נראים חייזרים אם הם קיימים - וזה ממש לא כמו שחשבתם

אורות מסתוריים בשמי קליפורניה. צילום מסך
מה דעתכם, מדובר בחייזרים?/צילום מסך

הצופים הבינו שהאורות נשארים באותו מקום, או לחילופין נעים בקצב זהה לזה של המטוס, מכיוון שלא רואים אותם זזים בסרטון. מספר גולשים הציעו פיתרון מאוד פשוט: מדובר באורות מקדמת המטוס, שמשתקפים דרך החלון לידו ישב ואלונה.

גולשים אחרים הציעו שייתכן ומדובר באורות שחזרו ממראות הממוקמות במפעל לייצור אנרגיה סולארית. "הם נראים כמו אורות סולאריים", כתב אחד מהם, "הם בוהקים מאוד ונראים עצומים כאשר רואים אותם מלמעלה. לא רחוק בכלל מהיכן שצולמה התמונה קיים מפעל לאנרגיה סולארית".

"מדובר בפרויקט בו יש אלפי מראות ממוקמות כך שיקלטו את האור ממגדל גבוה שנמצא ביניהן", הוסיף המומחה, "לדעתי בפרויקט מהסוג הזה משתמשים בכמויות גדולות של מלח במגדל, והן מתחממות לרמה של מאות מעלות. באיזור המדובר יש שלושה מגדלים כאלה הממוקמים במרחק של פחות מקילומטר זה מזה".

ההסבר נמשך: "כל מגדל מתנשא לגובה של כ-60-90 מטר והם בוהקים מאוד. הם זוהרים כמו שמש קטנה במהלך היום בגלל כל החום. האורות שניתן לראות בסרטון לא זזים, הם נראים כאילו הם בעצם נמצאים על הקרקע".

אם כך, נדמה שתעלומת האורות נפתרה, אם כי לא כל הגולשים משוכנעים שנמצא הפיתרון. מה דעתכם?

עוד באותו נושא

זיוף או אמיתי? גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully