וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התושבים תומכים בסגן ראש העיר החשוד במעורבות ברצח: "תפרו תיק"

שלומי גבאי

10.8.2017 / 20:27

בעירו של סגן ראש העיר שנעצר בחשד למעורבות ברצח ארתור רוזן ב-1999 בירכו על שחרורו למעצר בית. לטענת חבריו ומשפחתו, מדובר בעלילה שנועדה למנוע ממנו לעמוד בראש העירייה. "המשטרה טיפסה על עץ גבוה, זו עלילה פוליטית"

צילום: שלומי גבאי, עריכה:

בעירו של סגן ראש העירייה ששוחרר אמש (רביעי) לאחר שבוע במעצר בחשד לרצח מלפני 18 שנים בירכו על השחרור. תושבי העיר בטוחים בחפותו של סגן ראש העיר, הנחשב אהוד מאוד, ולדבריהם "המשטרה טיפסה על עץ גבוה מדי" ואין לו כל קשר לפרשה.

התושבים מספרים כי מדובר ב"בולדוזר" מקומי, שמניע דברים ביעילות ומרבה בעשייה ציבורית למען הקהילה. לדבריהם, בילדותו היה נער לא פשוט, אך עשה שינוי רציני בחייו, הקים משפחה ונכנס לחיים הפוליטיים לאחר שהשתלב בעסקים שונים. בתקופה האחרונה, הוא אף לומד לתואר. גורמים פוליטיים בעיר סיפרו גם על קשריו הטובים עם בכירי מפלגתו, שרים בממשלה שלא אחת פקדו את משרדו וביתו.

עוד בוואלה! NEWS
בזכות עד המדינה: קצה חוט בחקירת הרצח שלא פוענח 19 שנה
רצח עו"ד חכם: המשטרה פנתה לעליון כדי להאריך את מעצר אבוטבול
הפגע וברח התגלה כרצח: צעיר דרס למוות כנקמה על סכסוך משפחות

הארכת מעצר לסגן ראש עיריית אור עקיבא, שלום ראשל"צ. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
סגן ראש העיר בבית המשפט, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

א', חבר ילדות של סגן ראש העיר, אמר כי מדובר "במקרה קלאסי של עלילה שנועדה לחסום את דרכו למשרת ראש העיר בבחירות הבאות". לדבריו, "לא ייתכן שהוא קשור בכל אופן שהוא לדמות כמו אסי אבוטבול ולמקרה חמור כל כך של רצח. אין לו אורח חיים עברייני והוא כלל לא בקשר עם עבריינים. הוא מקדיש את כל חייו לעשייתו הפוליטית ולמשפחתו, הוא הכתובת לכל דבר ועניין של התושבים בעיר הזאת ועושה זאת בצורה מכובדת. כמי שגדל איתו, אני בטוח שמדובר במעצר מיותר שנקווה שלא יגרום לו כל נזק בעתיד".

בכיר בעירייה סיפר כי סגן ראש העיר הוא אדם נעים, ישר וישיר, שדבק באמת ודוגל בכנות. "אני נהנה מאוד לעבוד מולו, אין סימן כלל שהאיש הזה יהיה קשור לפשע, ובטח שלא לרצח", אמר. "הוא אינטליגנט ומקצוען שעובד מהלב, אני בטוח ששמו שורבב בטעות ואין לו כל קשר לפרשה".

עוד בוואלה!

"הרגתי למען האסירים": צעירה בהיריון נרצחה בידי ארוסה הפלסטיני

לכתבה המלאה
אסי אבוטבול בהארכת מעצרו 20 ביוני 2017. אבי כהן
נעצר גם הוא בחשד למעורבות ברצח. אבוטבול בבית המשפט/אבי כהן

קרוב משפחה אחר אמר גם הוא כי מדובר "בעלילה פוליטית". "בדיוק שראש העיר המכהן הודיע כי לא יתמודד בבחירות הבאות בעוד כשנה, פנה מועמד אחר לסגן ראש העיר והציע לו לרוץ עמו יחד כמספר 2 שלו", הסביר. "הוא כמובן סירב בנימוס, וחודש אחרי בא המעצר הזה, שהוא מקרה קלאסי של תפירת תיק. לנו במשפחה ובעיר בכלל אין ספק שחפותו תוכח מהר מאוד והסיפור ההזוי הזה יבלע כלא היה".

סגן ראש העיר נעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות ברצח ארתור רוזן בשנת 1999. במסגרת חקירת הרצח, שאותה מנהלת יחידת להב 433, נעצרו חשודים נוספים, בהם גם העבריין אסי אבוטבול. עם זאת, בית משפט השלום בראשון לציון הורה על שחרורו בתיק, וכן גם בתיק הרצח של עורך הדין יורם חכם. סנגורו של סגן ראש העיר טען כי הוא אינו מכיר את אבוטבול. במהלך הדיון בהארכת מעצרו בשבוע שעבר נאמר כי ישנה תשתית ראייתית הקושרת את החשוד למעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully