וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגתי למען האסירים": צעירה בהיריון נרצחה בידי ארוסה הפלסטיני

מיכל חלימי, בת 29 מאזור בנימין, דווחה כנעדרת מסוף חודש מאי. במהלך החקירה הודה בן זוגה, תושב שכם, כי פגש אותה באזור חולון, רצח אותה, וטמן את גופתה בחולות. גופתה אותרה וזוהתה לאחר חודשיים. המשטרה הבהירה: המניע פלילי, הוא כעת מנסה להרוויח כספים

מיכל חלימי. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
מיכל חלימי/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

מיכל חלימי, בת 29 מאחת ההתנחלויות באזור בנימין, נרצחה לפני כחודשיים, ככל הנראה בידי בן זוגה הפלסטיני - שהודה במעשה ושחזר את הרצח. המשטרה פרסמה היום (רביעי) את דבר פענוח הרצח של חלימי, שהייתה בהיריון מתקדם, ואת מהלכי החקירה שהובילו למעצר החשוד, תושב שכם.

בתום דיון בעניינו, טען כי עשה זאת "למען האסירים הפלסטינים" וכי הוא "יהרוג את כל היהודים". ואולם, המשטרה הבהירה כי מדובר ברצח על רקע פלילי ולא על רקע לאומני, וכי כעת מנסה החשוד להרוויח כספי מחבלים.

אהרון חלימי, בעלה של מיכל, אמר היום כי "אשתי נרצחה בתאריך 28 במאי ומשטרת ישראל מסרה גרסה ואנחנו פוסלים את כל גרסת משטרת ישראל. ואנחנו עדיין לא קברנו את אשתי וברגע שאנחנו נקבור את אשתי ונשב שבעה נגיב בהרחבה ונגיש תביעה נגד משטרת ישראל. והאמת תצא לאור. חשוב שהצדק יצא לאור".

זירת הנרצחת מיכל חלימי. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בסוף חודש מאי התקבל במשטרה דיווח על היעדרותה של חלימי. במסגרת החקירה, עלה כי היא עזבה את ביתה ביוזמתה ושוהה בביתו של החשוד, תושב שכם, שעמו הייתה במערכת יחסים. בחשבונות הפייסבוק של הנשיים נראו תמונות משותפות והצהרת אירוסים.

עם תחילת החקירה תושאל בן הזוג ועלו סתירות בגרסתו בדבר מקום שהותה של חלימי - מה שהעלה חשד למעורבותו בהיעדרותה. בשלב זה הורה מפקד המחוז, ניצב משה ברקת, להטיל, את המשך החקירה על היחידה המרכזית.

בשלב זה התחזק החשד שהנעדרת אינה בין החיים ונעצרו שני מעורבים תושבי טייבה, שעמם החשוד המרכזי היה בקשר. במהלך חקירתם מסרו כי ביום היעדרותה של חלימי, נפגשו השניים באזור חולון ושם ככל הנראה היא נרצחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אהרון חלימי, בעלה של מיכל ז"ל: "מתנגדים ופוסלים את גרסת המשטרה לרצח אשתי". מערכת וואלה! NEWS
בעלה של חלימי, לא מאמין לגרסת המשטרה/מערכת וואלה! NEWS

בתאריך 24 ביולי, לאחר סריקות נרחבות באזור חולות חולון, אותרה גופתה וזוהתה במכון לרפואה משפטית. החשוד הודה ושיחזר את מעשה הרצח. על פי גרסתו, פגש את חלימי באזור חולון, חנק אותה, הטיח אבנים בראשה, כיסה את גופתה ועזב את המקום במכוניתה.

בבית משפט השלום בירושלים תוגש היום בקשת הצהרת תובע ובימים הקרובים פרקליטות מחוז תל אביב צפויה להגיש כתב אישום בגין רצח ועבירות נוספות.

(עדכון ראשון 11:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully