וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח עו"ד חכם: המשטרה פנתה לעליון כדי להאריך את מעצר אבוטבול

6.8.2017 / 13:14

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של העבריין ביותר מ-75 הימים שבהם היה עצור בחשד לשני מעשי רצח, של עו"ד יורם חכם ושל ארתור רוזן. קצין המעורה בפרשה: "זו הפעם הראשונה שיאחב"ל עושה זאת"

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

(הארכת מעצרו של אבוטבול, יוני)

היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית של המשטרה, פנתה היום (ראשון) בצעד חריג לבית המשפט העליון בבקשה להאריך את מעצרו של העבריין אסי אבוטבול, החשוד ברצח עו"ד יורם חכם וברצח ארתור רוזן, ביותר מ-75 ימים. המשטרה ביקשה תוספת של 15 יום, נוסף על אלה שאישרו בית משפט השלום ובית המשפט המחוזי.

"בכל שנותיי במשטרה לא נדרשנו לפנות לעליון כדי להאריך מעצר", אמר קצין העוסק בחקירה. "זה המקרה הראשון של יאחב"ל שעושה זאת".

אסי אבוטבול בהארכת מעצרו 20 ביוני 2017. אבי כהן
אבוטבול/אבי כהן

בחודש מאי נעצר אבוטבול בחשד לרצח חכם ב-2008. במשטרה היו סבורים כי יצליחו להגיש בקרוב הצהרת תובע נגדו. חכם, עורך דין פלילי בכיר, נרצח ב-11 ביוני 2008, כשמטען רב עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה ברחוב יגאל אלון בתל אביב והרג אותו במקום.

גופתו של רוזן, שנרצח ב-1999, נמצאה מוטלת בשולי כביש החוף, בסמוך לאור עקיבא. בתחילה, היה חשד שרוזן נהרג במהלך תאונת דרכים. עם זאת, בעקבות ממצאים שונים שאותרו, עלה החשד כי הקורבן נרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully