וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במועדון הגולף היוקרתי: "טראמפ קרא לבית הלבן 'מזבלה אמיתית'"

לפי דיווח במגזין גולף, הנשיא תירץ את שהותו בסופי שבוע מחוץ לוושינגטון בתנאי המגורים בבית הלבן. צ'לסי קלינטון, בתו של הנשיא לשעבר, כעסה על הדברים והודתה בטוויטר לכל העובדים במעון הרשמי

הקלטה: מתוך התכנית "נכון להבוקר" בגל"צ, צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: ורד לידני

"הבית הלבן הוא מזבלה אמיתית", כך לפי דיווחים, כינה נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ את משכנו בוושינגטון בפני חברי מועדון הגולף שלו בבדמינסטר, ניו ג'רזי, להם אמר כי במרבית סופי השבוע הוא מעדיף לחזור לניו ג'רזי בשל התנאים במעונו הרשמי. הדברים תוארו בכתבה ארוכה במגזין "גולף" על חיבתו של הנשיא למשחק. הבית הלבן לא הגיב על הדברים, אך ההערה של טראמפ הצליחה להרגיז את בתו של הנשיא לשעבר, צ'לסי קלינטון.

"תודה לכל העוזרים, העוזרות, השפים, אנשי הפרחים, הגננים, השרברבים והמהנדסים על מה שאתם עושים כל יום", כתבה קלינטון בטוויטר בתגובה להערתו של טראמפ. לפי מגזין גולף, טראמפ גם עודד במהלך מסיבת קוקטייל את חבריו למועדון לחוות את דעתם על ראיונות אותם ערך עם חברי קבינט פוטנציאליים. "זאת הקבוצה האמיתית שלי, אתם האנשים המיוחדים", אמר לחברים. "אני רואה את כולכם, אני מזהה בערך 100% מכם".

עוד בוואלה! NEWS:
סגנו של טראמפ במסע בשכנותיה של רוסיה: "מחויבים לביטחונכן"
שר החוץ של ארה"ב: "לא מחפשים להפיל את המשטר בצפון קוריאה"
מפציצים אמריקניים טסו מעל קוריאה; טראמפ: "סין לא עושה כלום"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ משחק גולף בסקוטלנד, 2010. GettyImages
מעדיף את מועדון הגולף. טראמפ/GettyImages

חיבתו של הנשיא למשחקי הגולף כבר העלתה כעסים בוושינגטון, שכן כבר מתחילת כהונתו הרבה בנסיעות בסופי השבוע למועדוני הגולף שברשותו – תחילה במאר א-לאגו, בפאלם ביץ', פלורידה, וכעת למועדון בניו ג'רזי. "הייתי רוצה שהוא יבלה יותר זמן בוושינגטון", אמרה כבר באפריל הסנאטורית השמרנית ג'וני ארנסט. "בשביל זה יש את הבית הלבן. הייתי רוצה לראות יותר מביקורי מחלקת המדינה בוושינגטון, אני חושבת שזה חכם שהוא יעשה עסקים בוושינגטון".

לפי הצהרת הון של טראמפ שפורסמה לפני כחודשיים, מגרשי הגולף של הנשיא הם מקור רווח מרכזי עבורו, ועל פי הדוח גרפו עבורו הכנסות בהיקף של 288 מיליון דולר בשנה החולפת.

אחוזתו של טראמפ במאר א-לאגו שבפלורידה דיווחה לבדה על הכנסות של 37 מיליון דולר. זמן קצר לאחר שהנשיא הושבע לתפקידו הוכפלו דמי החבר המועדון היוקרתי ממאה אלף ל-200 אלף דולרים, ובאחוזה אירח טראמפ, בין היתר, את נשיא סין שי ג'ינפינג ואת ראש ממשלת יפן שינזו אבה.

עוד באותו נושא

דוח ממשלתי: לפני מסים - טראמפ שווה 1.4 מיליארד דולר לפחות

לכתבה המלאה

הציוץ של צ'לסי קלינטון

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מנופף לקהל במהלך הסיבוב האחרון של הטורניר הפתוח של ארה"ב לנשים. רויטרס
טראמפ במועדון הגולף בניו ג'רזי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully