וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מסתערבים עצרו שלושה רעולי פנים בהפרות סדר ליד רמאללה

במהלך הפגנה אלימה בכיכר איו"ש, שהייתה לאחת המוקדים המרכזיים של הפרות הסדר, פעלו כוחות גלויים יחד עם כוחות סמויים של מג"ב ועצרו את השלושה, תושבי רמאללה. החשודים הועברו להמשך חקירה של גורמי הביטחון

צלמים זמניים מורשים

לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב עצרו היום (שישי) שלושה רעולי פנים במהלך הפרות סדר בכיכר איו"ש בכניסה לרמאללה. החשודים, פלסטינים תושבי העיר, הועברו להמשך חקירה של גורמי הביטחון. מדוברות מג"ב נמסר כי החל משעות הצהריים התמודדו לוחמי מג"ב וצה"ל עם כמה מוקדים של הפרות סדר ברחבי יהודה ושומרון. לפי מג"ב, כיכר איו"ש הייתה המוקד המרכזי של הפרות הסדר, ושם נערכו כוחות גלויים של מג"ב וצה"ל יחד עם כוחות סמויים של מסתערבי מג"ב.

במסגרת הפעילות נטמעו המסתערבים בקרב ההמון שהבעיר צמיגים, חסם צירים ויידה סלעים ואבנים לעבר הכוחות. במהלך הפרות הסדר הביאו המסתערבים למעצרם של שלושת המתפרעים, רעולי פנים, שלפי מג"ב, השתתפו באופן פעיל ומרכזי בהתפרעויות.

מהמשטרה נמסר כי "לוחמי משטרת ישראל וצה"ל ימשיכו לנקוט יד קשה נגד כל ניסיון להפר את הסדר ברחבי יהודה ושומרון תוך הפעלת כוחות מיומנים, נחושים וכפי שראינו במקרה הזה גם סמויים, נגד הפורעים ובמטרה להביא למעצרם. שיתוף הפעולה בין גורמי הביטחון לרבות בין צה"ל למשטרת ישראל מחזק את ביטחונם של אזרחי ישראל".

לקריאה נוספת:
צה"ל: 9 פלסטינים נפצעו בהפרות סדר בגדה; הסהר האדום: 225 נפצעו
דיווחים: הרוג פלסטיני ופצועים בעימותים עם צה"ל בגבול רצועת עזה
מייאוש לשכרון כוח: ה"אפטר פארטי" של הניצחון הפלסטיני בהר הבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצר הפלסטינים, היום ליד רמאללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום התרחשו הפרות סדר ברחבי יהודה ושומרון, לאחר שהסתיימו תפילות יום שישי בעיר העתיקה בירושלים. הסהר האדום הפלסטיני דיווח על 225 פצועים בתקריות ברחבי הגדה מירי כדורי גומי ומגז מדמיע, אך צה"ל טען כי נפצעו רק תשעה בני אדם. דובר צה"ל מסר עוד כי במהלך הפרות הסדר האלימות הושלכו בקבוקי תבערה, ייודו אבנים, הונחו שני מטענים מאולתרים והובערו צמיגים. כוחות צה"ל ומג"ב עצרו ארבעה מעורבים בהפרות הסדר ביהודה ובבנימין.

מוקדם יותר היום בבית לחם התקהלו 200 בני אדם בסמוך לקבר רחל, בצומת פריגת שבכניסה לשכם כ-50 פלסטינים זרקו אבנים וגלגלו צמיגים בוערים אל עבר כוח צה"ל. הכוח השיב בירי כדורי גומי וכתוצאה מכך נפצעו שני בני אדם בפלג גופם התחתון. בהפרות סדר במחסום קלנדיה שמצפון לירושלים נפצע באורח קל חייל צה"ל שנפגע בפניו מיידוי אבנים.

בנוסף לכך, בסמוך לכפר קדום שבשומרון יידו כ-30 פלסטינים אבנים אל עבר כוח צה"ל ובקלקיליה כעשרה אנשים גלגלו צמיגים בוערים אל עבר כוח צה"ל. עימותים נרשמו גם בין מתפללים לכוח מג"ב בשכונת ואדי ג'וז בעיר העתיקה בירושלים, במהלכם השליך הכוח כמה רימונים הלם לפיזור המתפרעים. בנבי סאלח שבבנימין הפגינו עשרות בני אדם מפגינים, וכוח צה"ל פיזר אותם בעזרת אמצעים לפיזור הפגנות. בגם בסמוך לגדר המערכת ברצועת עזה התפרעו עשרות פלסטינים, בסמוך לנחל עוז. כוח צה"ל פיזר אותם בעזרת אמצעים לפיזור הפגנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתערב עוצר פלסטיני, היום ליד רמאללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully