וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא החום: חיילים בשיזפון מתלוננים - "אין מזגנים בחדרים"

20.7.2017 / 16:55

החיילים מבסיס השריון הדרומי טענו שפנו למפקדים, אך דבר לא השתנה. קרובת משפחה של חיילת: "אלו לא תנאים ראויים למחייה". דובר צה"ל: "בשבועות הקרובים יותקנו כ-200 מזגנים"

חיילת ישנה על ספסל מוחץ לחדרה בשיזפון בשל החום הכבד והיעדר המזגנים, 19 ביולי 2017. עמוד הפייסבוק חיילים מצייצים, מערכת וואלה! NEWS
חיילת ישנה מחוץ למגורים בבסיס/מערכת וואלה! NEWS, עמוד הפייסבוק חיילים מצייצים

חיילים המשרתים בבסיס שיזפון של חיל השריון שבדרום הארץ התלוננו השבוע כי הם מתקשים לתפקד בתקופה האחרונה בגלל חוסר היערכות לתנאי הקיץ בבסיס. לדבריהם, בחדרים לא מותקנים מזגנים והדבר מונע מהם שינה בלילות, ובחדר האוכל נמצאו לאחרונה מקקים במזון. לטענתם, למרות שפנו למפקדים בבסיס דבר לא השתנה. "אלו לא תנאים ראויים למחיה, בטח שלא בימים אלו", אמרה קרובת משפחה של חיילת המשרתת בבסיס. בעמוד הפייסבוק הפופולארי "חיילים מצייצים", אף פורסמה תמונה של חיילת שלפי הטענה נאלצה לישון על שולחן מחוץ לחדרה בגלל היעדר המיזוג.

מדובר צה"ל נמסר: "מחנה שיזפון עובר בימים אלה תהליך שדרוג משמעותי בתשתיות הבינוי, במסגרתו תושלם התקנתם של כ-200 מזגנים וכן יחולקו מאווררים, על מנת להקל על החיילים והחיילות השוהים במחנה. תהליך זה צפוי להסתיים בשבועות הקרובים. נציין כי מדי שבוע מתבצע במטבח ריסוס נגד מזיקים וקיימת הקפדה על הניקיון השוטף".

בחודש שעבר נשפטו יותר מ-40 חיילים מהבסיס לתקופות ריתוק של בין 14 ל-28 ימים, בשל דיווחי שווא על הידבקות במחלת העור המידבקת אמפטיגו. זאת, לאחר דיווחים על הידבקותם של יותר מ-200 חיילים בבסיס שיזפון בנגב שנבדקו מחשש שנדבקו במחלת עור. דובר צה"ל הבהיר במהלך הטיפול בפרשה כי לפחות מרבית החיילים מסרו דיווח שווא. עוד נמסר כי החיילים שכן לקו במחלת העור טופלו.


עוד בוואלה! NEWS:
בדלתיים סגורות, נתניהו הכריז על ישראל כשליחת אירופה למזרח התיכון
ההצגה הטובה בעיר: המחאה מול הר הבית סיפקה בעיקר מחזה תיאטרלי
תיעוד קשה: המשאית מתנגשת ברכב בתאונה שבה נהרגו חמישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully