וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בן זוגה של הנרייט דורשת צדק: "נרצחה כי ידעה סודות"

16.7.2017 / 17:20

על פי כתב האישום, אביה של הצעירה דקר אותה למוות בעקבות קשר עם צעיר מוסלמי. משפחתו טענה כי הסיבה אחרת: "הכי קל להאשים אותה שבחרה להתאסלם". בן זוגה שנתון במעצר עודכן בפרטי האישום, "כואב לו מאוד"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

בני משפחתו של בן זוגה של הנרייט קרא שנרצחה לפני חודש, התייחסו בשיחה עם וואלה!NEWS לכתב האישום שהוגש הבוקר (ראשון) נגד אביה של קרא שמואשם ברציחתה. "הנרייט ידעה יותר מדי סודות על המשפחה הזאת והיה הכי קל להאשים אותה שבחרה להתאסלם וכך לא כיבדה את כבוד משפחתה. מדוע כל כך הפריע להם שרצתה להתאסלם אם קרובות משפחתה נשאות גם הן לדרוזים ולמוסלמים?", שאלו בני משפחתו של בן הזוג.

הם הוסיפו כי הם כואבים את רציחתה ומקווים שכל מי שקשור למותה ישלם על כך, "כל מי שיזם את הרצח של הנרייט – חייב לקבל עונש". חברה של הנרייט שעדיין שוהה במעצר עודכן הבוקר בפרטי כתב האישום. "כואב לו מאוד", סיפרו קרוביו, "הוא מאוד אהב אותה, כולם אהבו אותה".

עוד בנושא:
החשד לרצח ברמלה: חרף המצב בבית - לא נבדק אם הנרייט הייתה בסיכון
הנרייט בת ה-18 נטמנה ברמלה: "אנחנו במנהרה שאין בסופה אור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא מאוד אהב אותה, כולם אהבו אותה". קרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי כתב האישום, סאמי קרא מרמלה רצח את בתו, הנרייט בת ה-18 לפני כחודש. קרא החליט לרצוח את בתו על רקע השקפתו שהתנהלותה, הקשר שניהלה עם צעיר מוסלמי ועזיבתה את הבית פגעו בכבוד המשפחה וביישו אותו. למימוש מטרתו הוא הצטייד בסכין, ודקר אותה שלוש פעמים. מותה נקבע במקום.

עדויות שהגיעו למשטרה מלמדות על האימה שבה הייתה שרויה הנרייט בטרם נרצחה. בשל החשש שהתעורר בקרבה היא הסתתרה במקומות מסתור שונים, בין היתר, אצל אמו של הצעיר. הנאשם, אמה של המנוחה ובני משפחה נוספים, ניסו להשיבה הביתה הן בפניות תכופות למשטרה ודרישה שבתם תוחזר הביתה, והן באמצעות הפעלת לחצים ואיומים כלפיה וכלפי אמו של הצעיר ששכנה אותה בביתה, שהביאו בסופו של דבר לכך שהמנוחה נאלצה לעזוב את המקום.

ב-12 ביוני בילתה הנרייט במסיבת הסיום של בית הספר, ושבה לבית לפנות בוקר. למחרת בשעות הבוקר יצאה מהבית והפקידה בבנק הדואר סכום של 400 שקלים עבור "קנטינה" לצעיר. לאחר מכן שוחחה עם קרובת משפחה והיא סיפרה לה כי בסוף השבוע עתיד הצעיר לצאת מבית הכלא ובכוונתה להתאסלם.

עוד באותו נושא

אביה של הנרייט מואשם ברציחתה כי רצתה להתאסלם: "מפחדת, מחפשים אותי"

לכתבה המלאה
סאמי קרא, אביה של הנרייט קרא, בהארכת מעצרו בגין רצח בתו 16 ביולי 2017. לירון מולדובן, מערכת וואלה!
אביה של הנרייט החשוד ברציחתה בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully