וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח ברמלה: חרף המצב בבית - לא נבדק אם הנרייט הייתה בסיכון

משפחתה של הנרייט קרא, בת ה-18, הייתה מוכרת לרווחה בשל הליך גירושים ארוך של ההורים. "המקרה הגיע לרווחה לפני שבועיים, המשטרה הייתה צריכה לבצע הערכת מסוכנות". שלושה חשודים נעצרו, בהם הוריה

צילום: ברני ארדוב, עריכה: יאיר דניאל

גורמי רווחה בעיריית רמלה מתחו היום (שלישי) ביקורת על כך שהמשטרה, לטענתם, לא ערכה בדיקת מסוכנות לנערה, הנרייט קרא, שלפי החשד נרצחה ברחוב שפיק עדס בעיר. הצעירה בת ה-18 הייתה מוכרת לשירותי הרווחה בשל העובדה שהוריה היו בתהליך גירושים ארוך שנים, אך התגוררו יחד. בקהילה הנוצרית ברמלה חושדים כי העובדה שיצאה עם גבר מוסלמי הפריעה להוריה. אביה של הנרייט הוא קרוב משפחה של השופט ג'ורג' קרא, שמונה מוקדם יותר השנה לשופט בית המשפט העליון. אחר הצהריים נעצרו שלושה חשודים במעשה, בהם הוריה של הצעירה. על פי גורמים בעדה הנוצרית בעיר, קרא הייתה לאחרונה בקשר עם צעיר ממוצא מוסלמי.

"מקרה הנערה הגיע לרווחה לפני שבועיים, כיוון שהוריה נמצאים בסכסוך גירושים קשה, והיו מוכרים לרשויות, ובעקבות זה היה חשש למצבה של הנערה", אמרו ברווחה. לדברי הגורמים, "הנערה הגיעה לרווחה ואמרה כי היא אינה בסכנה ולא חשה מאוימת. היא לא רצתה טיפול או מסגרת, ואמרה כי היא מסתדרת לבד. לצערנו, היום היא נמצאה בבית ללא רוח חיים". ברווחה טענו כי אף שהייתה אמורה לערוך בדיקת מסוכנות לנערה כדי לבחון אם היא אכן מאוימת, לא התבצעה כזו.

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר המורה החשוד בעבירות מין: "התקרב לקטינות כדי לבצע את זממו"
אזרח גינאה נעצר בחשד שתקף את חברתו והדביק אותה בנגיף HIV
המשטרה משכה את בקשת נתיחת גופות בני הזוג שנמצאו מתים במלון באילת

גופת צעירה בת 18 נמצאה בדירה בעיר עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. ברני ארדוב
לא נערכה בדיקת מסוכנות לנערה, בטרם נרצחה. הזירה הרמלה/ברני ארדוב

"העלייה במספר הנרצחות רק הולך ועולה", אמרה סמאח סלאימה, מייסדת עמותת נע"ם (נשים ערביות במרכז) ופעילה נגד רצח נשים בחברה הערבית. "במקרה הנוכחי מדובר בנערה בת יחידה, שנרצחה ברמלה בצורה אכזרית".

גופת הנערה נמצאה בביתה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לבית קבעו את מותה של הנערה, תלמידת כיתה י"ב. נסיבות המקרה טרם התבררו ובמשטרה בודקים אם מדובר ברצח או בהתאבדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully