וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל שחוסל במעצרו - ביצע פיגועים כי משפחתו התנגדה לאירוסיו

16.7.2017 / 12:05

מחקירת שב"כ עלה כי המחבל, עמר אחמד חליל, בן 34 מכפר עין, ביצע שני פיגועי ירי באזור בנימין יחד עם ארוסתו. חליל נהרג בחילופי אש עם כוחות ימ"מ שהגיעו לעצור אותו, ואילו היא הסגירה את עצמה למנגנוני הביטחון הפלסטיניים

עריכה: יאיר דניאל

המחבל שאחראי לשני פיגועי ירי באזור בנימין ונורה למוות הלילה (ראשון) בידי כוחות הביטחון עשה אותם עם ארוסתו ועל רקע העובדה כי משפחותיהם לא קיבלו את אירוסיהם - כך עלה מחקירת שב"כ. המחבל, עמר אחמד חליל, בן 34 מכפר עין, היה בעברו פעיל במנגנוני הביטחון הפלסטיניים, וכיום שימש סוחר אמצעי לחימה. הוא נהרג במהלך מעצרו בעת שפתח באש לעבר כוחות הימ"מ והשב"כ.

ארוסתו רואן עמבר שהשתתפה בפיגועים הסגירה עצמה למנגנוני הביטחון הפלסטינים והיא עצורה בידיהם. משב"כ נמסר כי "שירות הביטחון הכללי, יחד עם שותפיו במשטרת ישראל ובצה"ל, ימשיך לפעול בנחישות לסיכול טרור באשר הוא ולפענוח מהיר של פיגועים חמורים אשר בוצעו נגד אזרחים ישראלים וכוחות הביטחון".

עוד בוואלה! NEWS:
בוקר מתוח: במשטרת ירושלים נערכים לפתיחת הר הבית למתפללים
הבית הלבן תומך בהחלטה לסגירת הר הבית: "אפס סובלנות לטרור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשק שנמצא בזירת המעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במערכת הביטחון חשדו כי חליל הוא המחבל שביצע את שני פיגועי הירי בבנימין, ובניסיון לעצור אותו, שלף חליל נשק מייצור עצמי לעבר הכוחות. הוא פתח באש ובתגובה ירו לוחמי ימ"מ לעברו והוא נהרג. חשוד נוסף שנכח במקום נפצע באורח קל ונעצר. הוא טופל על ידי הכוח.

אתמול אירעו שני אירועי ירי ביהודה ושומרון. האחד לעבר רכב באזור עטרת, אז נפצע אזרח באורח קל, והאחר לעבר פילבוקס צבאי באזור נבי סלאח, ובו לא היו נפגעים. בעקבות האירועים פעלו הלילה לוחמי הימ"מ, אנשי שירות הביטחון הכללי וכוח צה"ל באזור.

נהג הרכב שלעבר רכבו נורו יריות נסע בכביש 564 בין עטרת לאום ספא שבבנימין. הוא נפצע באורח קל מרסיסי זכוכית. הנהג, תושב הכפר ביתין הסמוך לרמאללה, טופל במקום. נזק נגרם לרכב ובתוכו אותרו שני קליעי רובה. בצה"ל הגדירו את התקרית מיד פיגוע ירי. נהג הרכב הוא אזרח ברזיל מוסלמי שהתחתן לפני חמישה חודשים עם אישה פלסטינית ועבר לגור עמה בביתין.

עוד באותו נושא

תגובת ישראל לפיגוע בהר הבית הייתה ראויה - אך השעון פועל נגדה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליל, שחוסל בעת מעצרו, בתמונה שפורסמה באתרים הפלסטיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully