וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרגדיה אדירה": רס"מ יעקב ורב"ט הבטמו נהרגו בתאונת המשאית הצבאית

יעקב תואתי, בן 35 מדימונה, והבטמו אבבה, בן 19 מקריית גת, נהרגו לאחר שמשאיתם הידרדרה מגובה של 30 מטרים. הגורם לתאונה היה ככל הנראה נסיעה שאינה תואמת את תנאי הדרך שהובילה לסטייה מהנתיב. "הלך למילואים ולא חזר", ספד ראש עיריית דימונה

צילום: מד"א, עריכה: יאיר דניאל

רב-סמל מתקדם יעקב תואתי, בן 35 מדימונה, ורב-טוראי הבטמו אבבה, בן 19 מקריית גת הם שני החיילים שנהרגו אתמול (חמישי) בתאונת משאית בכביש 12 בדרום. אבבה, ששימש נהג בגדוד הובלה, ותואתי, חייל בשירות מילואים, התהפכו היום במהלך נסיעה לכיוון אילת. מותם נקבע במקום. "צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן", נמסר מדובר צה"ל. הלווייתו של אבבה תתקיים בשעה 13:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית גת, והלווייתו של תואתי באותה שעה בחלקה הצבאית בבית העלמין בדימונה.

בני ביטון, ראש עיריית דימונה, ספד לבן עירו: "זאת טרגדיה ענקית, מדובר בבן דימונה ותיק ומשפחה באמת שורשית. זאת טרגדיה אדירה". הוא סיפר כי הוא ביקר בבית המשפחה. "קשה מאוד פה, אני יושב עם המשפחה. הוא הלך למילואים ולא חזר, אבל כבד על דימונה".

החיילים משרתים בגדוד מילואים של החטיבה הדרומית באוגדת עזה שנערך לתעסוקה מבצעית בחטיבת אילת. לשם כך יצאה אתמול בבוקר משאית שעליה ציוד צבאי של הגדוד מבסיס האימון של פיקוד דרום לחטיבת אילת. מתחקיר של צה"ל עלה כי הגורם לתאונה היה ככל הנראה נסיעה שאינה תואמת את תנאי הדרך שהובילה לסטייה מהנתיב, איבוד שליטה והידרדרות המשאית מגובה של 30 מטרים. הנהג אבבה, בעל ותק של שנה, הגיע אתמול לבסיס אימון פיקודי דרום, ישן בהתאם לנהלים ויצא לנסיעה.

עוד בוואלה! NEWS:
נהג צבאי ירה במכוניתו הריקה של מפקדו; מצ"ח פתחה בחקירה
במהלך תרגול של אירוע טרור בחברון: מ"מ בגולני נהרג מפליטת כדור
חייל נהרג ושלושה נפצעו קשה וקל בהתהפכות ג'יפ בעוטף עזה

רב-סמל מתקדם (מיל') יעקב תואתי שנהרג בהתהפכות משאית בדרום הארץ. באדיבות המשפחה
רס"מ תואתי/באדיבות המשפחה
רב-טוראי הבטמו אבבה שנהרג בהתהפכות משאית בדרום הארץ. באדיבות המשפחה
רב"ט אבבה/באדיבות המשפחה

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, מינה מוקדם יותר ועדת חקירה בראשות אלוף-משנה ניצן ממרוד, מפקד בית הספר למקצועות הלוגיסטיקה, לתחקור נסיבות האירוע. המשטרה הצבאית פתחה גם היא בחקירה. במקביל הורה האלוף חליוה לעצור החל ממחר ועד יום ראשון את כל הנסיעות שאינן מבצעיות במרכז תובלה כדי לחדד את הנהלים ולצורכי למידה.

מור ביטון-אשכנזי, פרמדיקית מד"א שהוזעקה לזירה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בתעלה בסמוך לכביש משאית הפוכה כשבתוכה לכודים שני גברים כשהם מחוסרי הכרה". לדבריה, "כוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצו את שני הפצועים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות ביותר, ובתוך זמן קצר נקבע מותם על ידי רופא צבאי".

(עדכון ראשון: 19:50)

התהפכות משאית בכביש 12, ליד אילת, 13 ביולי 2017. דוברות כב"ה
המשאית שהתהפכה, אתמול/דוברות כב"ה
התהפכות משאית בכביש 12, ליד אילת, 13 ביולי 2017. דוברות כב"ה
התאונה בדרום, אתמול/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully