וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נהרג ושלושה נפצעו קשה וקל בהתהפכות ג'יפ בעוטף עזה

סמל יובל מנע, בן 20 מגבעתיים, נהרג בהתהפכות כלי רכב באזור כיסופים שבמועצה האזורית אשכול. שני פצועים קשה ואחד קל הובהלו במסוק לבית החולים סורוקה. טרם התברר מדוע איבדו שליטה על הג'יפ

צילום מסך

סמל יובל מנע, בן 20 מגבעתיים ולוחם בחטיבת הצנחנים, נהרג אתמול (שבת) בהתהפכות כלי רכב צבאי באזור כיסופים שבמועצה האזורית אשכול, סמוך לגבול עם רצועת עזה. מותו נקבע בשטח. בג'יפ, שהתהפך מסיבה שטרם התבררה, היו שלושה חיילים נוספים - שניים מהם נפצעו באורח קשה ואחד באורח קל. שלושת החיילים הפצועים הובהלו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במסוק של מד"א. הלווייתו של סמל מנע תתקיים בבית העלמין הצבאי בקריית שאול בשעה 18:30.

אחרי התאונה מינה מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, צוות חקירה בראשות אלוף-משנה אבי רחמים, מפקד חטיבת שגיא, לחקירת נסיבות האירוע. כמו כן, המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירה לנסיבות התאונה הקשה.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק סיפר כי הכיר את מנע אישית. "הוא היה אחד מעשרות הנערים שעבדו במטה הבחירות שלי לפני ארבע שנים. אני המום ומאוד מאוד עצוב. כולנו", מסר. "לצערי הרב, יובל הוא החייל השני שגבעתיים ותיכון קלעי בפרט מאבדים השנה, אחרי יעל יקותיאל. יובל היה נער מקסים. בשם כל תושבי גבעתיים, אני רוצה להשתתף באבלה הכבד של המשפחה ולחזק את ידיה בימים קשים אלה".

בחודש פברואר האחרון נפצע קצין באורח אנוש ושני חיילים נוספים נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים בין רכב הסעות פרטי לכלי רכב צבאי בכביש 89, בין ג'יש לצבעון שבגליל העליון.

עוד בוואלה! NEWS
שלוש חוליות ירי בשנה: קן הטרור שממנו יצאו המחבלים בירושלים
אלפי נשים הפגינו ברחבי הארץ: "לא נשתוק כל עוד דם אחיותינו נשפך"
בשל תלונות שכנים: צו הריסה הוצא למרכז מורשת יהדות אתיופיה בבית שאן


(עדכון ראשון: 23:11)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סמל יובל מנע, בן 20 ממותו/מערכת וואלה, צילום מסך
זירת תאונת דרכים בכיסופים, יוני 2017. בני בן סימון
זירת התאונה, אתמול/בני בן סימון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מסוק מפנה את הפצועים לבית החולים סורוקה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully