וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו הקשיש בן ה-80 שאושפז לאחר שסבל מהתעללות בבית אבות

4.7.2017 / 13:02

ששון לוי, שהגיע בתחילת השבוע לבית החולים שיבא כשהוא סובל מחבלות, מת יומיים לאחר שאושפז. המשטרה עצרה עובדים בבית האבות באור יהודה, אך לא החליטה אם לחקור חשדות לרצח או להריגה

התעללות של קשיש בן 80 בבית אבות באור יהודה. חטיבת דובר המשטרה
החבלות על גופו של הקשיש, כפי שצולמו עם אשפוזו/חטיבת דובר המשטרה

ששון לוי, קשיש בן 80, מת הלילה (שלישי) בבית החולים שיבא תל השומר לאחר שהוכה, על פי החשד, על ידי שלושה מטפלים בבית אבות סיעודי בעירו אור יהודה. המשטרה עצרה כמה מעובדי המוסד, שניים מהם נתינים זרים מאריתריאה, אך לא החליטה אם סעיף החשד הוא רצח או הריגה.

החקירה החלה בתחילת השבוע, לאחר שהקשיש הגיע לשיבא ועל גופו סימני חבלה, ובהם בידיים ובאיברים נוספים. הוא סיפר לחוקרים כי סבל מהתעללות מצד המטפלים בבית האבות. בין החשודים שנעצרו עולה חדש מאתיופיה, שמעצרו הוארך ביום ראשון בארבעה ימים. חוקרי המשטרה בודקים את החשדות להתעללות בקשיש, ומתכוונים לבקש מבית המשפט להוציא צו לנתיחת הגופה.

ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) מסר בתגובה למות הקשיש: "הנהלת משרד הבריאות נכשלה באופן נחרץ ומישהו שם צריך לשים את המפתחות. מקרה ועוד מקרה ועוד אחד, והם לא עושים כלום כדי למגר את ההתעללות בבתי האבות. למרות ההבטחות אין שום מצלמות, לא נוסף כוח אדם והפיקוח עדיין רופס. חייבים לעשות את הצעדים האלה מיד ואם משרד הבריאות לא יתעורר מיד נקדם זאת אנחנו בחקיקה פרטית".

התעללות של קשיש בן 80 בבית אבות באור יהודה. חטיבת דובר המשטרה
חשודים מבית האבות נעצרו/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully