וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות השוטר שנרצח בבקעה אחרי המעצר: "דבר לא יחזיר לנו את דוד"

2.7.2017 / 19:00

נורית שוורץ אמרה כי מעצר הפלסטיני שהיה אחד המעורבים ברצח אחיה ושוטר נוסף אינו מנחם אותה. "זו לא סגירת מעגל, זה מחזיר אותנו אחורה", אמרה. "אני מקווה שהוא והמעורבים הנוספים יתנו את הדין"

פיגוע הירי בבקעת הירדן 2009. זק"א
זירת הרצח בבקעת הירדן, 2009/זק"א

"המעצר מחזיר אותי לאותו היום של הרצח, זו לא סגירת מעגל" – כך סיפרה היום (ראשון) נורית שוורץ, אחותו של השוטר דוד רבינוביץ', בן 42 שנרצח לפני שמונה שנים בבקעת הירדן והבוקר פורסם כי נתפס אחד המעורבים - מוחמד דרארמה, תושב הכפר טובאס שבשומרון - והוגש נגדו כתב אישום. באירוע, שבו תכננו שלושה פלסטינים שוד מזוין, נרצח גם יחזקאל רמזרקר, בן 50.

לדבריה, נודע לה על המעצר לפני כמה ימים. "אני מקווה שהוא ייתן את הדין. ידעתי שאנשי הביטחון לא ינוחו עד שימצאו את החשודים ואני אכן מודה להם על כך שעבדו מאוד קשה כדי להגיע לנקודה הזאת. אנחנו לא יודעים עדיין מה עם שאר המרצחים. אנחנו מקווים שהשאר גם יתנו את הדין". שוורץ הוסיפה כי "אני לא חושבת שיש משהו שיספק אותי או ירגיע אותי, כי שום דבר לא יחזיר לנו את דוד".

עוד בוואלה! NEWS
תיעוד קשה: מטפלת מאשקלון מתעללת בתינוק – ומטיחה אותו ברצפה
משבר הדסה: הרופאים דחו את מתווה הפשרה, הגישור על סף פיצוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיק פוענח אחרי שנים. רבינוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד סיפרה אחותו של דוד כי "היה נשמה טובה ובן אהוב וילד טוב. אבא מקסים לילד בן 13 בהירצחו. חייו נלקחו כך פתאום. זה משהו שאי אפשר לשכוח או לעבור לסדר היום ולהמשיך בחיים כרגיל. מצבם של ההורים שלי, גם בריאותית וגם נפשית, התדרדר בעקבות הרצח הזה. הבן שלו גדל ללא אבא. גם במשפחה השנייה גדלו הילדים ללא אב".

לדבריה, "התחושות לא נעלמות. מי שאבד בן משפחה מבין שאף פעם אתה לא חוזר לחיים שלך. בכל יום שעובר אתה חושב עליו ומתגעגע ונורא רוצה לדבר עמו, ולשתף אותו בחיים שלך לטוב ולרע. הוא היה אדם מאוד משמעותי בחיים שלנו, ואי אפשר לחזור לחיים הרגילים. זה לא קורה לאף אחד ובטח לא להורים. לאבד בן אני לא מאחלת לאף אחד ובטח שלא בצורה הזאת".

היא סיפרה כי בנו של דוד, עדן, החל היום את לימודי המשפטים. "החיים לא קלים עבורו, ולגדול ללא אבא זה בהחלט עצוב", אמרה. "במיוחד שהיה לו אבא כל כך משמעותי שמילא את חלקו כאב בצורה מדהימה. אי אפשר להפסיק לחשוב עליו, אבל אני סומכת עליו שהוא ילד חכם ואינטילגנט, וידע לשים את הדברים במקום הנכון, וימשיך הלאה ויבנה לעצמו את החיים וקריירה ומשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully