וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: מטפלת מאשקלון מתעללת בתינוק – ומטיחה אותו ברצפה

3.7.2017 / 0:20

ספיר בוקשטיין, בת 24 מאשקלון, מואשמת בהתעללות בכמה הזדמנויות בתינוק כבן חצי שנה שבו טיפלה. באחד המקרים, הניפה אותו וגלגלה בכוח על הרצפה, ולאחר מכן זרקה אותו לתוך העגלה. אמו של התינוק: "תחושה שנתתי את הילד למפלצת"

עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) נגד ספיר בוקשטיין, תושבת אשקלון כבת 24, על התעללות בתינוק כבן חצי שנה שבו טיפלה. בכתב האישום שהוגש על ידי עורך הדין מירי ויינשטיין מפרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, מתוארת מסכת של תקיפות בכמה הזדמנויות וגרימת חבלות. בוקשטיין טיפלה בתינוק בביתו באשקלון עד אמצע החודש שעבר. בתיעוד של אחד המקרים נראית המטפלת מניפה את התינוק באגרסיביות. לאחר מכן היא מגלגלת אותו בכוח על הרצפה.

בכתב האישום מתואר כיצד בכמה הזדמנויות תקפה בוקשטיין את התינוק וגרמה לו לחבלות של ממש, בעת שאמורה הייתה להיות אמונה על שלומו. כך, באחת הפעמים, משכה את התינוק לעברה במכוון וגרמה לפריקת מרפקו. עקב כך התקשה הפעוט להזיז את יד שמאל ונזקק לטיפול רפואי. בשני מקרים אחרים, השליכה הנאשמת צעצוע פלסטיק קשיח אל עבר פניו של התינוק, וגרמה לו לנפיחות בעינו ובפעם הנוספת לדימום מאפו.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שמונה שנים: פוענחו פרטי רצח שני שוטרים בבקעת הירדן
עם שחרור אולמרט: צפוי להיסגר "אגף ה-VIP" שהוקם ב-4.5 מיליון שקל
זיהום הנחל במדבר יהודה: "האסון הגדול ביותר בשנים האחרונות"

ספיר בוקשטיין, תושבת אשקלון כבת 24 תקפה והתעללה בתינוק כבן חצי שנה. מערכת וואלה! NEWS
גרמה לתינוק לחבלות והוא נזקק לטיפול רפואי/מערכת וואלה! NEWS

בכתב האישום מתואר גם כי בכמה הזדמנויות במהלך תקופת העסקתה, בעת שהתינוק ישב קשור בתוך העגלה, הנאשמת הפילה אותו במכוון ארצה באופן שהוא היה תלוי בה במאונך כשרגליו מטה והוא בוכה.

הצעירה מואשמת כי דחפה את אצבעותיה עמוק לגרונו של התינוק, לעתים עד שדם זב מפיו. בהזדמנות אחרת היא הניפה את התינוק וגלגלה אותו בכוח על הרצפה ולאחר שנפל על גבו וצרח בבכי, הניפה אותו באגרסיביות, תוך שהיא תופסת במותניו, והטיחה אותו בכוח לתוך העגלה ולאחר מכן דחפה את אצבעותיה לגרונו.


עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים נגדה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם: "היא הייתה בת משפחה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בעלי נפרד מהילדים בבוקר, וראה את הילד בוכה, וכך התעורר חשדו", מספרת אם התינוק. "מתחילת עבודתה צפינו בה במצלמות, וראינו רק דברים טובים. אבל באותו יום הוא החליט לצפות באופן רציף בתיעוד, וראינו שהיא דוחפת אותו. שחזרנו כמה סרטונים, וגילינו התעללות שבה היא מכה את הילד".

"במשך ארבעה חודשים היא הייתה בת משפחה", מספרת האם בכאב. "הייתי בטוחה שהיא אוהבת את הילד, וכל הזמן הזה היא התעללה בו. המטרה שלי היא לעורר הורים שיבדקו היטב את המטפל. זה שבר וזעזע אותי, תחושה שמסרת את הילד שלך למפלצת".

לדברי האם, "המטפלת התקבלה לעבודה אצלנו עם המלצות חמות מחברת מועצת העיר, ד"ר ריקי שי. כשזו ראתה את הסרטונים, לא רק שהיא לא התנצלה על המלצתה החמה על המטפלת, אלא הלכה לשבש חקירה וסיפרה לסנגור מה ראתה בסרטונים". לטענתה, חברת המועצה שי פעלה כך "לפני הגשת כתב האישום, כשהמטפלת עוד במעצר ובשלבי חקירה".

ד"ר שי אמרה בתגובה לכתב האישום כי היא "מגנה בתוקף כל התעללות בחסר ישע ומי שעושה זאת צריך להיענש במלוא החומרה". לדבריה, "ההמלצות לגבי בוקשטיין התקבלו מהמעון שבו עבדה בשירות הלאומי בגן פרטי, ולא מתוקף שמירה על ילדיי, מה גם שחודש לפני הרעיפה עליה האם שבחים בפניי שלפיהם היא מטפלת מצוינת ומסורה".

(עדכון ראשון: 14:21)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חברת מועצת העיר אשקלון ריקי שי עם ספיר בוקשטיין שתועדה מתעללת בתינוקת, 2017. פייסבוק, צילום מסך
בוקשטיין וד"ר שי/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully