וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחי התכנית שתקף טראמפ מאשימים: "איים עלינו כדי שנתחנן בפניו"

מנחי התכנית Morning Joe שבהם השתלח נשיא ארה"ב בטוויטר טענו במאמר תגובה כי אנשי ממשלו איימו שיפרסמו עליהם מאמר ביקורת אם לא יתנצלו על סיקורם הבלתי מחמיא. "התעלמנו מהם, יש ספק לגבי כשירותו הנפשית לשמש נשיא"

עריכה: נועה לוי

(בווידאו: דחיית מועד ההצבעה על רפורמת הבריאות של טראמפ)

מנחי תכנית הבוקר Morning Joe, שבהם השתלח נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, הגיבו היום (שישי) לדבריו בזמן תכניתם ובטור שפרסמו ב"וושינגטון פוסט". בטור, האשימו ג'ו סקרבורו ומיקה ברז'זינסקי בכירים בממשלו של טראמפ כי איימו שיפרסמו עליהם מאמר ביקורת שלילי, אלא אם יסכימו להתנצל בפני הנשיא על סיקורם הבלתי מחמיא על אודותיו.

"חברי צוות מהבית הלבן הזהירו אותנו כי העיתון 'נשיונל אינקוויירר' מתכנן לפרסם מאמר שלילי עלינו, אלא אם נתחנן בפני הנשיא שהסיפור יימחק", כתבו השניים בטור שפרסמו, והוסיפו כי התעלמו "מתחינותיהם הנואשות". סקרבורו אף הזכיר זאת במהלך תכניתם ששודרה הבוקר, ואמר כי "שלושה אנשים מבכירי הממשל" לחצו עליו שוב ושוב להתנצל בפני הנשיא.

עוד בנושא:
ארה"ב תמכור לטייוואן טילים ומערכות מכ"ם ב-1.4 מיליארד דולרים
כניסה לקרובים מדרגה ראשונה בלבד: צו ההגירה של טראמפ נכנס לתוקף
טראמפ ייפגש עם פוטין בשבוע הבא; "יציע לו הקלות בסנקציות"

נושא: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בפגישה עם נשיא קולומביה, 18 במאי 2017. רויטרס
"רבים היו מודאגים ממצבו הרגשי". טראמפ/רויטרס

טראמפ צייץ לאחר שידור התכנית והגיב לדבריהם של המנחים. "ראיתי את התכנית הגרועה Morning Joe בפעם הראשונה זה זמן רב", כתב. "פייק ניוז. הוא התקשר אליי כדי שאעצור את המאמר ב'נשיונל אינקוויירר'. אמרתי 'לא'. תכנית גרועה".

בתכנית אמרה ברז'זינסקי כי שלומה טוב לאחר התקרית, וכי למזלה משפחתה "גידלה אותה להיות קשוחה". עוד הוסיפה כי היא "מודאגת מאוד ממה שהאירוע הזה חשף, שוב, על נשיא ארצות הברית. זה מוזר". סקרבורו תמך בה ואמר: "שנינו בסדר. המדינה לא". הוא המשיך וכינה את מתקפותיו של טראמפ "מרושעות הרבה יותר עבור נשים" משום שהוא "מפחד מהן". לדבריו, "זה אחד מהזמנים המסוכנים ביותר בהיסטוריה האמריקנית, ויש לנו נשיא שתוקף מנחה של תכנית בכבלים משום שהיא העזרה לספר בדיחה על שער מגזין 'טיים'".

סקרבורו הוסיף כי דאגותיו לגבי טראמפ מרחיקות לכת מעבר לפקפוק בכושר השיפוט שלו, וטען כי ההשתלחות שלו בברז'זינסקי עלולות להעיד גם על בריאותו הנפשית. לטענתו, "מישהו מצמרת הקמפיין שלו אמר לי בקיץ שעבר שהם כולם מודאגים ממצבו הרגשי".

עוד באותו נושא

רשת MSNBC על השתלחות טראמפ במנחיה: "הנשיא מכלה זמנו בבריונות"

לכתבה המלאה
מיקה ברז'זינסקי, מנחה ברשת NBC. ויקיפדיה, צילום מסך
"לטראמפ אובססיה בלתי נגמרת עם דמן של נשים". ברז'זיסנקי/צילום מסך, ויקיפדיה

בטור שפרסמו העלו סקרבורו וברז'זינסקי ספקות לגבי מצבו הנפשי ולגבי כשירותו לשמש נשיא. "טראמפ פתח במתקפות אישיות נגדנו ביום חמישי, אבל דאגותנו לגבי ההתנהגות שלוחת הרסן שלו הן מעבר לממד האישי", כתבו. ,מנהיגיה ובעלי בריתה של ארצות הברית שואלים את עצמם שוב אם האיש הזה כשיר להיות נשיא. יש לנו את הספקות שלנו, אבל שנינו בטוחים שהאיש הזה אינו כשיר מבחינה מנטאלית להמשיך ולצפות בתכנית הבוקר שלנו". לדבריהם, "אנחנו חושבים שיהיה עדיף עבור אמריקה והעולם כולו אם טראמפ ישאיר את מסך הטלוויזיה הענק שלו דלוק בכל עת על תחנת 'פוקס'".

השניים הכחישו את הטענות שהעלה טראמפ בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, לפיהם סירב לברז'זנסקי וסקרבורו כשביקשו להצטרף אליו באחוזתו בפלורידה. כמו כן, הם אמרו כי טענתו כי ברז'זינסקי דיממה בפניה כתוצאה ממתיחת פנים היא "שקרית". "אם נשים בצד את האובססיה הבלתי נגמרת של טראמפ עם דמן של נשים, מיקה ופניה היו בריאים לחלוטין, כפי שאפשר לראות בתמונות מאותו הלילה. היא מעולם לא עברה מתיחת פנים, ואם היא עברה הליך כזה, כל צופי התכנית שלנו היו כנראה עדים לכך", הוסיפו.

ההשתלחות מצד טראמפ במנחי התכנית אירעה אתמול, אז כתב בחשבון הטוויר שלו: "שמעתי שהתכנית עם הרייטינג העלוב Morning Joe (שאני לא צופה בה ביותר) ביקרה אותי. אז איך ייתכן שמיקה המשוגעת עם האייקיו הנמוך, יחד עם ג'ו הפסיכי, הגיעו לאחוזת מאר א-לאגו שלושה לילות ברציפות, בסביבות השנה החדשה, וביקשו להצטרף אליי. היא דיממה קשות ממתיחת פנים. אני אמרתי לא". ברז'זינסקי לא נשארה חייבת ופרסמה בחשבון הטוויטר שלה קופסת קורנפלקס שעליה כתוב: "הוכן עבור ידיים קטנות". זאת כעקיצה לטראמפ, שרגיש לסוגיית גודל הידיים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully