וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת MSNBC על השתלחות טראמפ במנחיה: "הנשיא מכלה זמנו בבריונות"

בתגובה למתקפת הציוצים של הנשיא נגד מנחי תכנית הבוקר בערוץ, מסרה הרשת כי מדובר ב"יום עצוב לאמריקה, כשהנשיא מעדיף לשקר במקום לעשות את עבודתו". הבית הלבן הגן על טראמפ: "לא חצה קו אדום"

מתוך חשבון הטוויטר של רשת MSNBC:

רשת MSNBC הגיבה אתמול (חמישי) להשתלחות של הנשיא דונלד טראמפ נגד מנחי תכנית הבוקר "מורנינג ג'ו", ומסרה כי הנשיא מעדיף התנגחויות אישיות מאשר התפקיד שאליו נבחר. "זה יום עצוב לאמריקה כשהנשיא מכלה את זמנו בבריונות, בשקרים ושיגור מתקפות אישיות במקום לעשות את עבודתו", אמרה דוברת הרשת האמריקנית בהצהרה.

טראמפ תקף בחריפות את שני מנחי התכנית המצליחה, מיקה ברז'זינסקי וג'ו סקרבורו. "שמעתי שהתכנית עם הרייטינג העלוב מורנינג ג'ו (שאני לא צופה בה יותר) ביקרה אותי. אז איך ייתכן שמיקה המשוגעת עם האיי-קיו הנמוך, יחד עם ג'ו הפסיכי, הגיעו לאחוזת מאר א-לאגו שלושה לילות ברציפות, בסביבות השנה החדשה, וביקשו להצטרף אליי. היא דיממה קשות ממתיחת פנים. אני אמרתי לא!", כתב הנשיא, שהתבטא לא פעם בעבר בצורה שנויה במחלוקת נגד נשים.

עוד בוואלה! NEWS:
ח"כ אראל מרגלית מסר עדות בפרשת הצוללות בלהב 433
הפרקליטות ויתרה על הערעור, אולמרט ישתחרר ביום ראשון
נער בן 15 נהרג מפגיעת כלי רכב בכביש 6 בסמוך למחלף ניצני עוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יום עצוב לאמריקה". טראמפ וברז'זינסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת מדוברות הבית הלבן שרה סנדרס הגנה על ציוציו של הנשיא ואמרה כי הוא רק "משיב אש". בריאיון לרשת "פוקס ניוז" הסבירה כי הנשיא טראמפ ידוע בכך שאם תוקפים אותו הוא לא נשאר חייב. בהמשך, בתדרוך לעיתונאים, הוסיפה כי טראמפ "לא חצה קו עם הציוצים שלו". סנדרס אמרה כי הנשיא הגן על עצמו ממתקפות מתמשכות מ"התקשורת הליברלית". לדבריה, "אי אפשר לצפות שכמות כזאת של מתקפות נגד הנשיא לא ייענו בתגובה", אמרה סנדרס.

ציוצי הנשיא משכו ביקורת קשה מצד מחוקקים משני צדי המתרס. יו"ר בית הנבחרים פול ראיין הודה כי הוא לא חושב שזו "תגובה ראויה", והוסיף כי "אנחנו מנסים לשפר את הטון ואת הנימוסים של הוויכוחים וזה לא עוזר". עם זאת, הנשיא זכה לגיבוי גם מרעייתו. סטפני גרהאם, דוברת מלניה טראמפ, אמרה ל-NBC: "כפי שהגברת הראשונה הצהירה בעבר - כשבעלה מותקף בתקשורת, הוא יתקוף פי עשרה חזק יותר".

ניקול די וואלאס, מגישת התכנית "השעה ה-11" ברשת MSNBC, פתחה את שידוריה עם התייחסות לפרשה. "כיועצת תקשורת לשעבר, האסטרטגיה היחידה שהייתה צריכה להינקט כאן היא התנצלות. כעובדת ציבור לשעבר בבית הלבן, אני קוראת לכל הנשים העובדות בו, בהן קליאן קונוויי ושרת החינוך בטסי דאבוס, לגנות בפומבי את דברי טראמפ, ומאחורי הקלעים לומר לנשיא כמה פוגעניים היו דבריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully