וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ השתלח במנחת תכנית בוקר: "הגיעה אליי מדממת מפניה"

29.6.2017 / 21:52

נשיא ארה"ב יצא נגד שני מנחים ברשת MSNBC. לדבריו, השניים ביקשו להיכנס לאחוזתו בפלורידה בשנה שעברה. "היא דיממה קשות ממתיחת פנים, אמרתי לא!", כתב בטוויטר. היא השיבה לו: "ידיים קטנות". הבית הלבן גונן עליו: "רק השיב אש"

עריכה: נועה לוי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ השתלח היום (חמישי) נגד שני מנחים ברשת MSNBC, ולעג לאחת מהם על ניתוח פלסטי שעברה. בסדרת ציוצים, הנשיא תקף בחריפות את ג'ו סקרבורו ומיקה ברז'זינסקי, המנחים את התכנית Morning Joe, אחרי שאלו ביקרו אותו. מיקה היא בתו של זביגנייב בז'ז'ינסקי, שהיה היועץ לביטחון לאומי של הנשיא ג'ימי קרטר.

"שמעתי שהתכנית עם הרייטינג העלוב Morning Joe (שאני לא צופה בה ביותר) ביקרה אותי. אז איך ייתכן שמיקה המשוגעת עם האייקיו הנמוך, יחד עם ג'ו הפסיכי, הגיעו לאחוזת מאר א-לאגו שלושה לילות ברציפות, בסביבות השנה החדשה, וביקשו להצטרף אליי. היא דיממה קשות ממתיחת פנים. אני אמרתי לא!", כתב הנשיא, שהתבטא לא פעם בעבר בצורה שנויה במחלוקת נגד נשים.

ברז'זינסקי לא נשארה חייבת ופרסמה בחשבון הטוויטר שלה קופסת קורנפלקס שעליה כתוב: "הוכן עבור ידיים קטנות". זאת כעקיצה לטראמפ, שרגיש לסוגיית גודל הידיים שלו.

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ מסתבך בקלטת חדשה: "תפוס נשים באיבר המין שלהן"
טראמפ השמיץ יריבה רפובליקנית: "מי יצביע לפנים האלה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקפת זעם. טראמפ וברז'זינסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוברת בבית הלבן שרה סנדרס הגנה על ציוציו של הנשיא ואמרה כי הוא רק "משיב אש". בריאיון לרשת פוקס ניוז אמרה הדוברת כי הנשיא טראמפ ידוע בכך שאם תוקפים אותו הוא לא נשאר חייב. בהמשך, בתדרוך לעיתונאים, הוסיפה כי טראמפ לא הלך רחוק מדי עם הציוצים שלו.

יו"ר בית הנבחרים פול ראיין, לעומת זאת, מתח ביקורת על הציוצים. "אני לא חושב שזו תגובה ראויה", אמר, והוסיף כי "אנחנו מנסים לשפר את הטון ואת הנימוסים של הוויכוחים וזה לא עוזר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

לעגו לשער המזויף של טראמפ שנתלה במגרשי הגולף שלו

במהלך התכנית שלהם אתמול לעגו שני המנחים לטראמפ אחרי שנודע כי בכמה מועדוני גולף שלו נתלה שער מזויף של המגזין "טיים" ששיבח אותו. "זה תלותי", אמרה ברז'זינסקי בתכנית.

זמן קצר לפני המתקפה של טראמפ, גם מנהל הרשתות החברתיות בבית הלבן דן סקאבינו התבטא בגסות נגד שני העיתונאים. "מיקה הטיפשה כמו סלע והמאהב שלה ג'ו הקנאי אבודים, מבולבלים ועצובים מאז שהנשיא טראמפ הפסיק לענות לשיחות שלהם", כתב בחשבון הטוויטר שלו. שני המנחים אישרו מוקדם יותר החודש כי הם מאורסים.

טראמפ צדק כשאמר כי שני המנחים של הרשת הגיעו למתחם שלו בפלורידה - אך מדובר בביקור שלפי סקרבורו נועד כדי לארגן ריאיון עם הנשיא.

(עדכון ראשון: 17:09)

התגובה של ברז'זינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully