וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ השמיץ יריבה רפובליקנית: "מי יצביע לפנים האלה?"

10.9.2015 / 8:12

מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב תקף את קרלי פיורינה, המתמודדת מולו במרוץ, ואמר: "היא אישה, ואני מניח שזה לא דבר רע, אבל באמת - אתם רציניים?". היא לא התרגשה וטענה: "אולי אני מעצבנת אותו כי אני עולה בסקרים"

מערכת וואלה!

דונלנד טראמפ, המתמודד בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, ממשיך להסתבך עם הערותיו השנויות במחלוקת. הלילה (חמישי) תקף טראמפ את קרלי פיורינה המתמודדת מולו במרוץ. "ראו את הפרצוף הזה. מישהו יצביע לזה? אתם מסוגלים לדמיין את הפנים הללו כפנים של הנשיא הבא שלנו?", שאל, "היא אישה, ואני מניח שזה לא דבר רע, אבל באמת. אתם רציניים?". את הדברים אמר טראמפ בריאיון שפורסם במגזין "רולינג סטון". פיורינה הגיבה לדבריו של טראמפ בריאיון לרשת "פוקס ניוז" ואמרה כי מדובר בהערות שאותן היא לוקחת ברצינות. "אולי אני מעצבנת אותו כי אני עולה בסקרים", הוסיפה.

זו לא הפעם הראשונה שטראמפ מסתבך עם נשים. בחודש שעבר, השמיע טראמפ הערות עוקצניות כלפי מגישת העימות של המפלגה, מייגן קלי. טראמפ תקף את קלי וטען כי השאלות שלה היו "מגוחכות" ו"חסרות בסיס". לדבריו, "היה ניתן לראות את הדם יוצא לה מהעיניים. הדם יצא ממנה מכל מקום". לאחר הדברים, ניסה טראמפ למזער נזקים ולהבהיר בטוויטר למה התכוון ("הדם נזל לה מהאף"), אך התגובות להן זכה בציבור היו נזעמות ונטען כי הוא "חצה את הקווים".

עוד בוואלה! NEWS:
ניר נרצח בניגריה: "תכנן לחזור בשבוע הבא ליום הולדתה של אשתו"
ארה"ב לרוסיה: "מודאגים מהדיווחים על מעורבותכם בלחימה בסוריה"
מבוכה בקונגרס: הרפובליקנים משהים את ההצבעה על הסכם הגרעין

דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקנית לנשיאות, בכנס בניו המפשייר, 20 באוגוסט 2015. רויטרס
השמיץ שורה ארוכה של נשים. טראמפ/רויטרס

גם את דוגמנית העל היידי קלום השמיץ טראמפ בראיון בחודש שעבר ל"ניו יורק טיימס". הוא ניסה להגן על התבטאויותיו נגד נשים בטענה כי הוא מעסיק נשים רבות שמרוויחות "לפחות כמו הגברים", אך באותו ריאיון גם הצהיר כי "היידי קלום, זה מצער, אבל היא כבר לא עשר". קלום הצטרפה לשורה ארוכה של נשים, בין היתר ניקולט שרידן, כרמן אלקטרה, הלי ברי ורוזי אודונל, שהושמצו על ידי טראמפ. הדוגמנית הגיבה לדבריו של טראמפ כשהצטלמה לסרטון בו נראה בחור חובש מסיכה של דונלד טראמפ ומותיר את קלום עם חולצה שעליה כתוב "9.99".

לא רק נשים "זכו" להיכנס לרשימה ההשמצות של טראמפ. בתחילת הקמפיין התבטא טראמפ נגד המהגרים. "ארצות הברית הפכה למזבלה שאליה כולם משליכים את הבעיות שלהם", אמר בהתייחסו לזרם המהגרים שמגיעים לארצות הברת. "הם שולחים אנשים עם בעיות, והם מביאים את הבעיות שלהם. הם מביאים סמים, הם מביאים פשע, הם אנסים. אני מניח שחלק מהם אנשים טובים, אבל אני מדבר עם אנשי משמר הגבול והם אומרים לי מה מגיע אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully