וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר נרצח בניגריה: "תכנן לחזור בשבוע הבא ליום הולדתה של אשתו"

שלומי גבאי

10.9.2015 / 0:10

ניר רוזמרין נרצח בסמוך לבירה אבוג'ה במהלך ניסיון חטיפה שנועדה לסחוט כופר, ימים ספורים לפני חופשה עם אשתו דימור וארבעת ילדיהם. גיסו: "הם מעל הכול אצלו, הוא דיבר איתם שעות לפני האסון". גופתו תגיע לארץ בשישי

ניר רוזמרין. באדיבות המשפחה
"איש משפחה למופת". רוזמרין/באדיבות המשפחה

זמן קצר לאחר הירצחו של ניר רוזמרין, הישראלי בן 42 שנורה למוות אתמול (רביעי) בניגריה, החלו לזרום לבית משפחתו בכפר סבא מנחמים רבים, בהם ראש העירייה, יהודה בן חמו. "הוא היה לבבי, חם ואוהב. תמיד אהב לעזור לכולם", אמר קרוב משפחתו. "איבדנו אדם נפלא. לא בכל יום נתקלים באדם כזה. תמיד כשהגיע ארצה נפגשנו והוא תמיד חייך", הוסיף שכן המתגורר בבניין.

רוזמרין נערך לטוס חזרה ארצה ב-19 בחודש, תאריך יום הולדתה ה-41 של אשתו, דימור, סוכנות נסיעות בחברת "איסתא". השניים אף תכננו לחגוג את האירוע בחופשה משפחתית ביוון. רוזמרין הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים: רועי בן ה-13, מיקה בת ה-12, עומר בן השמונה ונועם בן השש.

הנרצח עבד בשנתיים האחרונות בחברת תשתיות בנייה בצפון ניגריה ולכן שהה רוב השנה בחו"ל, למעט גיחות קצרות לארץ אחת לכמה חודשים. לפני כן עבד בחברת אקרשטיין בארץ. הפעם האחרונה שבה ראה את משפחתו הייתה ב-15 באוגוסט.

לקריאה נוספת:
ישראלי בן 22 נרצח בברלין ליד כנסייה נטושה; הרקע לא ברור
ברזיל: איש עסקים ישראלי כבן 60 נרצח במהלך שוד

ניר רוזמרין. באדיבות המשפחה
נפרד ממשפחתו בחודש שעבר בפעם האחרונה. רוזמרין/באדיבות המשפחה

המשפחה קיבלה את הידיעה בתדהמה. אחיו, שנמצא בחופשה במדריד, עושה עתה את דרכו ארצה. "עדיין לא ברור מה היה שם בדיוק, טרם הגיע נציג רשמי עם הפרטים המדויקים מהאירוע", מסרו בני המשפחה. גופתו צפויה לנחות בארץ ביום שישי. שליח חב"ד בניגריה, הרב ישראל אוזן, מסייע בנושא למשרד החוץ ולשגרירות ישראל במדינה האפריקאית.

"ניר היה חכם במיוחד. לוחם בפלוגת חיל הנדסה בגבעתי, ציוני אמיתי. הוא היה מדבר עם משפחתו בארוחת בוקר מדי יום דרך סקייפ. השיחה האחרונה הייתה כמה שעות לפני האסון. לפני חצי שנה חגגה המשפחה בר מצווה לבן הבכור, רועי, והם היו מאושרים מאוד. המשפחה הייתה אצלו מעל לכל", סיפר גיסו, גיא גולדיג.

רוזמרין נורה למוות היום בסמוך לבירה אבוג'ה במהלך ניסיון חטיפה. מבדיקה ראשונית עולה כי ארבעה בני אדם הגיעו לכניסה לאתר הבנייה ותפסו את רוזמרין, במטרה לחטוף אותו לצרכי כופר. במהלך האירוע ניסה שומר באתר בנייה למנוע זאת יחד עם ישראלי נוסף. במהלך ויכוח עם החוטפים ניר נמלט מידיהם ונורה למוות. השומר נפצע באורח קל לאחר שנפגע בידיו. הישראלי הנוסף לא נפגע.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully