וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: איש עסקים ישראלי כבן 60 נרצח במהלך שוד

31.5.2015 / 16:36

הישראלי חי בשנים האחרונות במדינה. הוא נשדד בסוף השבוע כשיצא ממכון כושר בעיר הצפונית בלם. ככל הנראה הוא נורה לאחר שהתנגד. שגרירות ישראל בסאו פאולו מסייעת בהבאת גופתו ארצה

כוחות המשטרה בברזיל. AP
כוחות משטרה בברזיל/AP

איש עסקים ישראלי כבן 60, שחי זה כמה שנים בברזיל, נרצח שלשום בעיר בלם שבצפון המדינה - כך נמסר היום (ראשון) בהודעת משרד החוץ. בהודעה נמסר כי הוא נשדד כשיצא מכון כושר וככל הנראה נורה למוות משום שהתנגד. שגרירות ישראל בסאו פאולו מסייעת בהשבת גופתו ארצה.

בחודש שעבר נמצאה גופתו של יוסי דמארי, תושב פתח תקווה בן 22, בסמוך לכנסייה נטושה בברלין, כשעליה סימני אלימות קשים. הזיהוי הסופי של הגופה, שלצדה נמצא דרכון ישראלי, לקח זמן רב בשל המכות הקשות שספג הצעיר בראשו. שגרירות ישראל בברלין אישרה את מותו של הצעיר, ששהה בברלין בשבועות שקדמו לרצח.

יומיים לאחר מכן עצרו הרשויות בצ'כיה השכנה אזרח אלבני בן 28 בחשד למעורבות ברצח. הוא נעצר בעיירה צ'כית בסמוך לגבול הגרמני. לפני שנתפס, הוצא נגדו צו מעצר ברחבי האיחוד האירופי. המשטרה הגרמנית הבהירה שהחשוד פגש את דמארי בהוסטל בברלין – שאליו הגיע האחרון ב-3 באפריל. לפי ההערכה, האלבני, ששמו לא פורסם, רצח את דמארי ביום שלאחר מכן. הרקע למעשה עדיין לא ברור – באם מדובר במעשה פלילי או אנטישמי, והמשטרה ביקשה את עזרת הציבור בפיענוח הרצח וקראה לכל מי שיש לו מידע על הנרצח ועל שהותו בברלין לבוא להעיד.

עוד בוואלה!NEWS:
האם המשטרה יכלה למנוע את "הפיגוע הפלילי" בתל אביב ב-2003?
6 מיליון על מטוס לארה"ב: הוצאות נתניהו על ספקים נחשפות
אחרי מינוי ארדן: בני בגין התפטר מהממשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully