וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבת 40 ובתה בת 15 נפגעו קשה בשריפה בדירתן בתל אביב

חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בשתיים בזירה ופינו אותן כשהן מורדמות ומונשמות לבית החולים שיבא בתל השומר. צוותי כיבוי פינו את הבניין מיושביו בטרם כיבו את השריפה. בשריפה בדירה באילת נפגעה בינוני פעוטה בת שלוש

אם ובתה נפגעו קשה בשריפה בבניין מגורים בתל אביב, 30 ביוני 2017. יוסי ברויאר, תיעוד מבצעי - מד"א, מד"א
השתיים סבלו מכוויות בכ-60% מגופן. זירת השריפה, הלילה/מד"א, יוסי ברויאר, תיעוד מבצעי - מד"א

אם ובתה, בנות כ-40 ו-15, נפגעו הלילה (שישי) באורח קשה בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב שטרוק בתל אביב. כוחות משטרה, רפואה וכיבוי והצלה הוזעקו לטיפול בשריפה, במהלכה פינו את הבניין מיושביו.

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום (מד"א) ממרחב דן העניקו לשתיים טיפול רפואי ופינו אותן כשהן מורדמות ומונשמות לבית החולים שיבא בתל השומר. השתיים פונו כשהן סובלות מכ-60% כוויות בדרגות ב' ו-ג' בגופן. צוותי הכיבוי שפעלו לדיכוי הלהבות השיגו שליטה על השריפה.

הפרמדיקים יפתח לוי ושחר לרר שהגיעו לזירת השריפה סיפרו על "המולה גדולה ועשן סמיך" שיצא מהבניין. "כוחות הכיבוי חילצו אלינו מאחת הדירות אישה בשנות ה-40 לחייה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מכ-60% כוויות בדרגות ב' ו- ג' ולאחר ששאפה עשן, ונערה כבת 15 כשהיא בהכרה מלאה וסובלת אף היא מכוויות נרחבות ולאחר ששאפה עשן", סיפרו. "הענקנו להן טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל טיפול תרופתי, הרדמה והנשמה, ופינינו אותן בדחיפות לבית החולים כשמצבן מוגדר קשה ויציב".

עוד בוואלה! NEWS:
ח"כ אראל מרגלית מסר עדות בפרשת הצוללות בלהב 433
הפרקליטות ויתרה על הערעור, אולמרט ישתחרר ביום ראשון
נער בן 15 נהרג מפגיעת כלי רכב בכביש 6 בסמוך למחלף ניצני עוז

אם ובתה נפגעו קשה בשריפה בבניין מגורים בתל אביב, 30 ביוני 2017. יוסי ברויאר, תיעוד מבצעי - מד"א, מד"א
כוחות רפואה בזירת השריפה, הלילה/מד"א, יוסי ברויאר, תיעוד מבצעי - מד"א

לפנות בוקר חולצו ארבעה בני אדם, בהם שני ילדים, משריפה שפרצה בבניין מגורים בן שלוש קומות באילת והועברו לטיפול רפואי בבית החולים יוספטל בעיר. מבית החולים נמסר כי שני ההורים טופלו בשל שאיפת עשן ומצבם טוב. עוד נמסר כי מצבה של פעוטה כבת שנתיים שפונתה עמם טוב וכי אחותה, בת שלוש, מטופלת עם פגיעת ראש במצב בינוני.

מדוברות מחוז דרום של המשטרה נמסר כי דיווח על השריפה התקבל מכוחות הכיבוי בשעה 4:15. עוד נמסר כי השריפה החלה בשל דליקה בפח אשפה ברחוב, ומשם התפשטה אל עבר פרגולה סמוכה וטיפסה במעלה הבניין. הדיירים במקום פונו ואיש למעט הארבעה לא נזקק לטיפול רפואי.

לפני כשבועיים נהרג קשיש בן 95 בשריפה שפרצה במאהל שבו הוא חי בפזורה הבדואית, סמוך לשגב שלום. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מות הקשיש במקום. ממשטרת מחוז נגב נמסר כי השריפה פרצה ככל הנראה לאחר שסיגריה שעישן הקשיש הציתה את המזרן שעליו ישן.

(עדכון ראשון: 1:45)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אישה כבת 40 ובתה בת 15 נפגעו קשה בשריפה בדירה בתל אביב, 30 ביוני 2017. (צילום: יוסי ברויאר, תיעוד מבצעי - מד"א), מד"א
זירת השריפה, הלילה/מד"א, (צילום: יוסי ברויאר, תיעוד מבצעי - מד"א)
  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully