וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את צריכה להירגע": המורה מתל אביב מואשם בעבירות מין בחמש קטינות

22.6.2017 / 9:18

שאול שמאי הואשם בעבירות מין בארבע תלמידות כיתה ב' בבית ספר בתל אביב ובנערה בת 13, שאותה לימד שיעורים פרטיים. לפי כתב האישום, שמאי הושיב את התלמידות על ברכיו, הכניס ידיו מתחת לבגדיהן ונגע בהן חרף התנגדותן

עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד שאול שמאי, בן 48 מראשון לציון, בגין עבירות מין בארבע תלמידות כיתה ב' בבית ספר בתל אביב ונערה בת 13 שאותה לימד שיעורים פרטיים. שמאי הואשם בעבירות של מעשה מגונה בקטינה בנסיבות אינוס, ריבוי עבירות של מעשה מגונה בפומבי בפני קטין והדחה בחקירה. בנוסף לכתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, נגד הנאשם הוגש כתב אישום שני לבית משפט השלום בעיר בגין איסור עיסוק במוסד לאחר הרשעה בעבירת מין.

על פי כתב האישום, החל מאוקטובר 2016 או בסמוך לכך ועד תחילת חודש יוני השנה, שימש הנאשם מורה ומחנך של כיתה ב' בבית ספר בתל אביב. במהלך התקופה, בכמה הזדמנויות, ביצע הנאשם בארבע תלמידות הכיתה, בנות שבע-שמונה, סדרה ארוכה של מעשים מגונים שלא בהסכמתן.

המעשים בוצעו במהלך השיעורים בכיתה, ובפני שאר התלמידים בכיתה. הנאשם הושיב את התלמידות על ברכיו, הכניס ידיו מתחת לבגדיהן ונגע באיברים האינטימיים שלהן, לעיתים חרף התנגדותן הפיזית והמילולית.

פרקליטו של שמאי, עו"ד קובי קמר, מסר: "הטענות יתבררו במהלך המשפט. מתקשרות אלי גם אימהות שאומרות שהבנות שלהן אומרות שהוא לא ביצע את המעשים".

לקריאה נוספת:
שאול שמאי הוא המורה החשוד בהטרדת תלמידות: "חשש שפגע בנוספות"
החוקרים יגיעו לביה"ס שבו עבד בעבר המורה החשוד – ויחפשו עדויות
חשד: המורה מת"א תקף בבתי ספר נוספים - "לא מדובר בנגיעות תמימות"

10 מתלוננות- הוארך מעצרו של שאול שמאי, המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות בבי"ס בת"א. אבי כהן
שמאי בבית המשפט/אבי כהן

על פי האישום השני, החל מיולי 2014 ועד ספטמבר 2016, לימד הנאשם באופן פרטי נערה בת 13, שיעורי מתמטיקה בביתה שבראשון לציון. במהלך אוגוסט 2016, בכארבע הזדמנויות, ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים. באחת הזדמנויות אמר הנאשם לקטינה "את צריכה להירגע קצת". ב-6 בספטמבר 2016 ליוותה הנערה את הנאשם לדלת הבית, ואז ביצע בה הנאשם מעשה מגונה.

מיד לאחר שיצא מהבית, התקשרה הנערה לאמה בוכה. הנאשם התקשר גם הוא לאם והיא ביקשה לברר עמו מדוע בתה בכתה ואם יש קשר בין הבכי לבין השיעור, אך הוא שלל קשר זה. מיד לאחר שיחה זו, שב הנאשם לבית, הביע צערו בפני הנערה על מעשיו וביקש ממנה שלא תספר על כך לאיש. הנאשם ציין בפני הנערה כי אם תספר על מעשיו היא תהרוס לו את הקריירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"הפר את החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים"

נגד שמאי, עבריין מין מורשע, הוגש גם כתב אישום משום שהפר את החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים. שמאי הורשע ב-25 באפריל השנה בביצוע עבירה של מעשה מגונה בנערה מתחת לגיל 14. לפי כתב האישום, בין אותו התאריך לתחילת יוני שימש הנאשם מורה בבית ספר בתל אביב והפר בכך את חובתו על פי דין שלא לעסוק במוסד לאחר שהורשע בעבירת מין.

הפרקליטות ביקשה גם את מעצרו עד תום ההליכים. "הנאשם ביצע סדרה ארוכה של עבירות מין חמורות, בדפוס פעולה חוזר ונשנה כאשר ניצל את היותו מורה, איש חינוך שהופקדו בידיו שלומן וטובתן של הקטינות ועשה בהם שימוש ציני לסיפוק יצריו", כתבה עו"ד כנרת כאהן מור בבקשה.

"במעשיו ניצל הנאשם את מעמדו והשפעתו על הקטינות, לנוכח יחסי הקרבה ופערי הכוחות שביניהם, מתוקף היותו המורה והמחנך שלהן, כאשר הפגיעות המיניות בוצעו במהלך פניית הקטינות אליו, במהלך השיעור, בבקשת עזרה בחומר הלימוד ובמהלך שיעורים פרטיים, כשהוא נשכר על ידי הורי הקטינה כדי לסייע לקטינה בלימודיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully